.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان جهانی بهداشت:
ساخت واکسن کرونا حداقل یک سال طول می‌کشد
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت معتقد است ساخت واکسن ویروس کرونا دست کم ۱۲ ماه به طول می‌انجامد.
 ساخت واکسن کرونا حداقل یک سال طول می‌کشد

به گزارش شمال نیوز،  مارگارت هریس سخنگوی سازمان جهانی بهداشت طی سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی از طریق ویدئو کنفرانس در دفتر سازمان ملل در ژنو اعلام کرد: ویروس کووید ـ ۱۹ در تمامی جهان انتشار یافته است.

مارگارت هریس با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) در جهان از آمریکا و اروپا هستند٬ اعلام کرد که هنوز به نقطه اوج شیوع این ویروس نرسیده ایم.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت:  برای دستیابی به واکسن این ویروس باید دستکم ۱۲ ماه و یا بیشتر منتظر باشیم.

این در حالی است که این بیماری همه‌گیر در سراسر جهان ادامه می‌یابد و میلیون‌ها نفر در تلاش هستند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

مارگارت هریس همچنین هشدار داد که مطمئناً هنوز به اوج بیماری کرونا نرسیده‌ایم.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت، تدرو آدانانوم قبرسیوز، روز دوشنبه گفت: در نهایت، تولید و تحویل یک واکسن ایمن و مؤثر برای قطع زنجیره انتقال این ویروس نیاز خواهد بود.

این سازمان همچنین روز دوشنبه بیانیه‌ای را از طرف گروهی از متخصصان که به دنبال واکسن برای کوید_۱۹ بودند، به اشتراک گذاشت.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت ادامه داد: در حالی که تولید یک واکسن برای استفاده عموم به منظور توسعه آن نیاز به زمان دارد، در نتیجه یک واکسن می‌تواند در کنترل این بیماری همه گیر مفید باشد.

او افزود: در ضمن، ما اقدامات کاربردی اجتماع در جامعه که باعث کاهش شیوع ویروس کرونا و محافظت از مردم به خصوص در جمعیت‌های آسیب‌پذیر شد را تحسین می‌کنیم و متعهد می‌شویم تا از فرصت بدست آمده با انجام اینگونه اقدامات، برای ساخت هر چه سریعتر واکسن کرونا کمک کنیم.

ماگارت هریس ادامه داد: ما تلاش‌هایمان را برای تقویت همکاری بی‌سابقه و به اشتراک گذاری اطلاعات صحیح و دقیق در سراسر جهان ادامه خواهیم داد.

او بیان کرد: ما معتقدیم که این تلاش‌ها به کاهش بی‌کفایتی‌ها و گسترش همکاری‌ها کمک خواهد کرد و قاطعانه برای افزایش احتمال اینکه یک یا چند واکسن ایمن و موثر به زودی در دسترس همگان قرار گیرد، تلاش می‌کنیم.

مارگارت هریس افزود: در برخی از کشور‌ها و ایتالیا و اسپانیا از سرعت سرایت ویروس کاسته شده، ولی سیر صعودی در بریتانیا و ترکیه ادامه دارد.

هریس به اقداماتی که در پی مشاهده علائم کاهش سرایت ویروس در برخی از کشور‌های اروپایی برای لغو برخی محدودیت‌ها صورت می‌گیرد اشاره کرده و خواستار رعایت دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت که بصورت یک کتاب راهنمایی منتشر خواهد شد، گردید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.