.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار ترامپ در دروغگویی، روزانه ۱۵ دروغ
شمال نیوز: واشنگتن پست طی گزارشی اعلام کرده که دونالد ترامپ طی ۱۱۷۰ روز کاری گذشته به عنوان رئیس‌جمهور، ۱۸ هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده بیان کرده است.
 آمار ترامپ در دروغگویی، روزانه ۱۵ دروغ

به گزارش شمال نیوز،  بر اساس جامعه آماری این رسانه آمریکایی دونالد ترامپ طی ۱۱۷۰ روز کاری گذشته به عنوان رئیس‌جمهور، ۱۸ هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده بیان کرده که به طور میانگین، ۱۵ دروغ در هر روز می‌شود.

البته این آمار تا روز سوم فروردین محاسبه شده و قطعا اظهارنظرهای خلاف واقع ترامپ در خصوص کرونا به این آمار باید اضافه شود.

واشنگتن پست در ادامه این گزارش به برخی از این دروغ‌های بزرگ می‌پردازد. یکی از دروغ‌های پررنگ او این عبارت بوده که: «ما قوی‌ترین اقتصاد در جهان را داریم و بهترین اقتصاد تاریخ جهان و حتی بزرگ‌تر از چین هستیم».

دیگر دروغ‌های سرنوشت‌ساز او درباره شیوع کرونا بود که وی دائما قصد داشت تا این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد. او در این‌باره گفته بود که تنها ۱۵ مورد ابتلا به این ویروس در کشور دیده شده، حال آن‌که آمار واقعی بسیار بیش‌تر از این تعداد بوده است.

ادعاهای نادرست ترامپ درباره ساخت دیوار مرزی با مکزیک هم از سایر مواردی بود که رئیس‌جمهور آمریکا درباره آن دروغ گفت. وی مدعی شده بود که بخشی از پول مورد نیاز برای ساخت دیوار مرزی را مکزیک برعهده گرفته، حال آن‌که این ادعا اساسا دروغ بوده و بخشی عمده هزینه هنگفت ساختن دیوار بر عهده وزارت خزانه داری آمریکا بوده است. نکته جالب اینکه، حدود ۲۰ درصد از دروغ‌های ترامپ از طریق حساب توئیتری او بیان شده است.

بزرگترین دروغ ترامپ که وی را در منطقه مفتضح کرد درباره حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد بود، درحالی که ترامپ مدعی شده بود که هیچ خسارتی به این پایگاه و افراد حاضر در آن ایجاد نشده، بعدها معلوم شد که بالغ بر ۱۰۰ نفر دچار ضربه مغزی شده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.