.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۳ هزار مصدوم
شمال نیوز: امدادگران و نجاتگران هلال احمر مازندران به بیش از ۲۳ هزار مصدوم پارسال امداد رسانی کردند.
 امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۳ هزار مصدوم

به گزارش شمال نیوز، اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران ،گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت  با انجام ۷ هزار عملیات امدادی، به بیش از ۲۳ هزارمصدوم  پارسال خدمات لازم را ارائه کردند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی به یکهزار و ۶۳۲ حادثه جاده ای، ۷۲۰ حادثه شهری، ۵۳۲ حادثه دریایی و ساحلی، ۲۱۰ حادثه کوهستان، ۴۲ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۹۴ حادثه برف و کولاک، ۹ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۳۶ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۹ حادثه رانش زمین و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به سه هزار و ۶۹۵ نفر از مراجعین به پایگاه‌های امداد و نجات و پوشش امدادی ۳۱ برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران درپارسال بوده است.

اکبری گفت: در همین راستا ۱۹ هزار و ۴۰۱ نفر نیز بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از دوهزار و ۳۷۶ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکزدرمانی منتقل شدند.

وی افزود: ۷۷۲ نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری این جمعیت بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه در ۱۵ عملیات نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد گفت: بیش از ۳ هزار نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ده‌ها دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات‌های مزبور مشارکت داشتند.

اکبری افزود: جمعیت هلال احمر مازندران در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان، در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.