.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو ۸۰ درصد پرواز‌ها به خاطر کرونا
شمال نیوز: کرونا ۸۰ درصد پرواز‌های فرودگاه‌های مازندران را باطل کرد.
 لغو ۸۰ درصد پرواز‌ها به خاطر کرونا

به گزارش شمال نیوز، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه ویروس کرونا تمام ارکان کشور از جمله حمل و نقل هوایی را متاثرساخته است، گفت: فرودگاه‌های مازندران پس از شیوع ویروس کرونا ۸۰ درصد کاهش پرواز و جابجایی مسافر داشتند و این موضوع قطعاَ در تامین منابع جاری و عملیاتی فرودگاه‌ها تاثیر منفی خواهد داشت.

وی گفت: پرواز‌های مسیر ساری - عسلویه - ساری از امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۹ پس ازوقفه چهارهفته‌ای دوباره آغاز شده است و با تدابیر در پیش گرفته شده روند انجام پرواز‌ها بتدریج به روال گذشته باز خواهد گشت.

وطن خواه با بیان اینکه فرودگاه‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه و تامینی در جهت حفظ سلامت همکاران و مسافران اجرا کردند، افزود: تامین اقلام بهداشتی برای ضدعفونی کردن اماکن، ترمینال‌ها و محیط‌های عملیاتی و اداری، انجام عملیات تب سنجی و کنترل سلامت مسافران در بدو ورود و خروج از ترمینال‌ها از جمله این اقدامات است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اماکن و ترمینال‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با نصب بنر و پلاکارد ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، با ایجاد علایم بصری نسبت به ترویج فرهنگ فاصله گذاری و رعایت فاصله درراستای کاهش انتقال ویروس اقدام شده است.

وطن خواه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر استان، گفت: مسافران با رعایت موازین بهداشتی وبدون هیچ مشکلی در مبادی هوایی مسافرت کرده و پایش‌های لازم نیز صورت گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.