.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همگام شدن بهزیستی با پویش همدلی
بخشش اجاره بهای مهدکودک‌ها
شمال نیوز: اجازه بهای مهد‌های کودک و مراکزی که در ساختمان‌های دولتی تحت مالکیت بهزیستی فعالیت می‌کنند بخشیده شد.
 بخشش اجاره بهای مهدکودک‌ها

به گزارش شمال نیوز، فرزاد گوهر دهی مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: در راستای پیوستن بهزیستی به پویش همدلی اجازه بهای مهد‌های کودک و سایر مراکزی که در ساختمان‌های دولتی تحت مالکیت بهزیستی فعالیت می‌کنند بخشیده شد.

وی در خصوص فعالیت‌های بهزیستی در خصوص مقابله با کرونا به خدمات دهی ۸۲ مرکز فعال به بیش از ۲۶۰۰ توانخواه و مقیمان مراکز شبانه روزی اشاره کرد و افزود: هیچ مورد مبتلا و مشکوک به کرونا در این مراکز مشاهده نشده است.

گوهردهی حمایت‌های روحی ومعیشتی از خانواده‌های تحت پوشش که درگیر بیماری کرونا بوده را نیز از دیگر اقدامات بهزیستی استان اعلام کرد و ادامه داد: کارشناسان این اداره کل به بیش از ۷۶۰۰ تماس تلفنی که با سامانه ۱۴۸۰ گرفته شده بود پاسخ و مشاوره‌های لازم را ارائه کردند.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: ضدعفونی کردن روزانه و مستمر مراکز نگهداری و ادارات، ویزیت روزانه و تب سنجی مستمر توانخواهان مقیم مراکز شبانه روزی و پرسنل ادارات، جذب بیش از ۱۷ میلیارد ریال کمک‌های خیرین، تهیه و توزیع ۱۱هزار بسته معیشتی در میان مددجویان بویژه ساکنین مناطق آسیب پذیر حاشیه شهر‌ها را نیز از اقدامان این اداره کل برای مقابله با شیوع کرونا اعلام کرد.

وی گفت: همزمان با شیوع کرونا ۵۵ کارگاه تولیدی ماسک و گان بصورت گروهی و یا خانگی با بکارگیری توانمندی‌های ۱۷۰ تن از اعضای جامعه هدف بهزیستی فعال شد و این افراد بیش از ۱۵۶ هزار ماسک و ۴۲۰۰ گان تولید کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.