.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رد پای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس جایی بیرون از ورزش
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز ناقص است و حتی تکلیف مدیرعامل جدید هم معلوم نیست، اما ظاهرا جایی خارج از وزارت ورزش در حال تصمیم‌گیری برای مدیریت سرخ‌پوشان پایتخت هستند.
رد پای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس جایی بیرون از ورزش

میزان: معادلات باشگاه پرسپولیس هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود به طوری‌که وضعیت مدیریت و عضویت در هیئت مدیره این باشگاه به سمت بحران‌ها و چالش‌های جدید پیش می‌رود.

تا پیش از این، وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همیشه متهم بود مدیرانی ناکارآمد را برای فعالیت در این دو باشگاه برمی‌گزیند؛ حتی گفته می‌شد انتخاب برخی مدیران پشت‌پرده سیاسی دارد. با این حال اگر بپذیریم چنین تفکری حرفه‌ای و قابل قبول نیست، اما در ارتباط با این باشگاه‌ها عملا چنین سازوکاری در وزارت ورزش صورت می‌گرفت.

حالا شرایط تغییر کرده و طبق شنیده‌های موثق خبرنگار میزان، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که سابقه همکاری و مدیریت نهادهای صنعتی را دارد، ضمن رایزنی با وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت)، به واسطه ارتباط با وزیر صمت، برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ابراز آمادگی کرده است.

حتی شنیده می‌شود این فرد از وزیر مربوطه خواسته تا این آمادگی را به گوش دیگر عضو کابینه یعنی وزیر ورزش برساند.

حال پرسش این است که آیا مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش که هر تصمیمش در خصوص انتخاب مدیران این باشگاه با واکنش میلیون‌ها هوادار مواجه می‌شود و به دافعات اعتراض آنها نسبت به اعضای فعلی هیئت مدیره باشگاه را به چشم خود دیده، زیر بار نسخه همکار خود در هیئت دولت می‌رود؟ آن‌هم در شرایطی که بی‌شک این وزارتخانه نمی‌تواند به واسطه منع قانونی، حمایت مالی جدی از گزینه موردنظر خود داشته باشد.

اساسا تن دادن به چنین تصمیمی، به معنی تضعیف وزارت ورزش و از دست رفتن ابتکار عمل در این باشگاه است؛ چراکه این عضو خاص هیئت مدیره، تا پیش از این بارها در اعتراض به تصمیمات وزارت ورزش و به نشانه قهر در جلسات هیئت مدیره پرسپولیس شرکت نکرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.708 seconds.