.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از مدیر کل صدا و سیمای
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد.
قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از مدیر کل صدا و سیمای

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به هادی ابراهیمی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش اثرگذار رسانه ملی در آگاهی بخشی افکار عمومی و پوشش اخبار طرح‌های نوروزی استان و اقدام موثر در پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در این پیام ضمن تبریک سال نو به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران، گفت: در شرایط بوجود آمده که جهان درگیر یک ویروس منحوس شده است، همدلی و همراهی همه نهاد‌های اجتماعی است که می‌تواند مرحمی باشد بر آلام و تبعات ناشی از این بیماری مهلک در مردم.

او افزود: در این عرصه رسانه ملی استان با هدایت مدبرانه آن مدیر توانا، توانست ضمن پوشش کامل برنامه‌های نوروزی که منجر به کسب نتایج بسیار خوبی در امنیت استان شده است، با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صریح و سریع از ایثار گری‌های مجاهدان و مدافعان سلامت و امنیت، با تاکید بر آموزش‌های پیشگیرانه نقش موثری را در این راستا به ثمر برساند.

سردارمیرفیضی، گفت: اینجانب با قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز استا ن، خبرنگاران و تمامی دست اندرکاران آن مجموعه اثرگذار که همدل و همقدم با مدافعان سلامت وامنیت مردم به مقابله با این بیماری پرداخته اند، توفیقات روز افزون همگان را از درگاه خدای تعالی مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان با آرزوی سلامتی برای همه مردمان عزیز ایران اسلامی، ابراز امیدواری کرد: در سایه همدلی ها، تشریک مساعی و توجه به توصیه‌های پزشکان و پرستارانی که امروزه از جان خود مایه گذاشته اند به یاری خدا بتوانیم بر این بیماری فائق آییم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.