.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال بازنگری و بررسی مجدد دستمزد کارگران
خبر بازنگری دستمزد کارگران در حالی بر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفته که بسیاری از فعالان کارگری با استقبال از این مسئله ابراز امیدواری کرده‌اند این تلاش به افزایش قدرت خرید خانوارهای کارگری و کم کردن شکاف میان حداقل مزد و حداقل معیشت کارگران منجر شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، براساس اخبار برخی رسانه‌ها از روز گذشته تلاش‌هایی برای تشکیل جلسات بازنگری مزد کارگران به جریان افتاده و خبرها حاکی از آن است که ظاهرا جلسه‌ای با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت به منظور بررسی مجدد مزد سال ۱۳۹۹ برگزار شده است.

بر اساس تازه‌ترین اخبار، امروز هیچ جلسه‌ای در وزارت کار تحت عنوان بازبینی و بررسی مجدد دستمزد برگزار نشده و در حال برگزاری نیست، اما فعالان کارگری امیدوارند در صورت استقبال وزارت کار از بازنگری و اصلاح مصوبه دستمزد شورای عالی کار، خواسته جامعه کارگری برای ترمیم حقوق و دستمزدها و بهبود وضع معیشت کارگران در شرایط تورمی موجود تحقق یافته و احساس رضایت از تعیین مزد سال ۱۳۹۹ به جامعه کارگری بازگردد.

اواخر هفته گذشته شورای عالی کار پس از ساعت‌ها چانه‌زنی و مذاکره فشرده میان گروه‌های کارفرمایی و کارگری و دولت، افزایش حداقل حقوق کارگران را برای سال جاری ۲۱ درصد تصویب کرد.

این افزایش بدون جلب نظر نمایندگان کارگری و امضای صورتجلسه مزد از سوی آنها در سایه رای گیری گروه کارفرمایی و دولت تصویب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.