.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابتلای آقای شهردار به کرونا

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز یکشنبه اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز، مثبت است.

به دنبال بروز برخی علایم تنفسی، شهردار تبریز آزمایش کرونا انجام داده و شب گذشته نتیجه تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

شهین باهر ضمن تایید ابتلای خود به بیماری کرونا گفت که هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد و به تجویز پزشک دارو مصرف می کند.

شهردار تبریز تاکید کرد که به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طرق مجازی و تلفنی ادامه خواهد داد.

وی افزود: همه ما خدمتگزاران، زندگی و سلامت مان باید وقف مردم و شهروندان عزیز باشد و من اطمینان می دهم با قرنطینه شدن من نه تنها خللی در اداره امور شهر و شهرداری پیش نخواهد آمد، بلکه همکاران من با قوت و انگیزه تمام به خدمات شبانه روزی خود به ویژه در عرصه مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.

شهین باهر ااضافه کرد: من نیز به یاری خدا و تمام توان، از طریق تلفنی و مجازی در خدمت همکاران خود در خدمت به شهر و شهروندان عزیز خواهم بود.

شهردار تبریز در یک ماه گذشته فعالیت های بسیاری در حوزه نظارت بر عملیات های ضدعفونی و روند اجرای پروژه های مختلف عمرانی و شهری داشته است.

بیش از مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، مدیر پیشین جهاد کشاورزی تبریز و دو تن از پزشکان تبریزی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.762 seconds.