.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین مهلت ثبت‌نام اصناف در سامانه ویژه کرونا
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد.

ایسنا: رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد.

دکتر احمد جنیدی، ضمن اعلام این مطلب افزود: مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی می بایست در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینماها - جشنواره‌ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی می باشند که ضمن ثبت نام در سامانه منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهد بود.

جنیدی افزود: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی در پایان اظهار داشت: توصیه می گردد همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و غیره و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه ها مطب ها، ازمایشگاه ها ، مراکز فیزیوترابی ، پیشخوانها ، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاهها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می گردد ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.