.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده مجلس از افزایش قیمت برخی کالاها

شمال نیوز: نماینده مردم زاهدان در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت برخی کالاها، خواستار برخورد با گران‌فروشان و محتکران شد.

انتقاد نماینده مجلس از افزایش قیمت برخی کالاها

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از نوسانات موجود در بازار گفت: ما اقدام خاصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از بازرسان نهاهای نظارتی به ویژه بخش نظارتی دستگاه اجرایی در روزها و هفته‌های اخیر مشاهده نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بازرسان این نهادها حتی در جامعه حضور چندانی هم ندارند و مشاهده نمی‌شوند و ما نمی‌بینیم گزارشی از اقداماتشان هم بدهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این وضعیت باعث شده تا عده‌ای سودجو در این مدت اقدام به افزایش قیمت کالاهای ضروری و ارزاق مردم بکنند و ما در کنار بیماری کرونا بحث افزایش قیمت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز به صورت جهشی و بدون حساب و کتاب داشته باشیم؛ چنین وضعی اصلا قابل پذیرش نیست و باید با متخلفان برخورد شود.

وی با اشاره به سایه سنگین ویروس کرونا بر اقتصاد کشور افزود: ما طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد هستیم که علاوه بر کسبه خرد و بازاریان، کارگران روزمزد هم بیکار شده‌اند و کسانی که به صورت روزمزدی با کار ساختمانی، کار نظافتی و... معاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأمین کرده‌اند نیز بیکار شده‌اند و تمامی این گروه‌ها باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در بحث توزیع اقلام ضروری و تخصیص بسته‌های حمایتی کار به صورت هدفمند انجام نمی‌شود و به همین خاطر است که با وجود تخصیص اعتبار کار نتیجه بخش نیست.

شهریاری خاطرنشان کرد: دولت ابتدا باید اطلاعات دقیق از اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد تا بتواند سیاست‌های حمایتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعمال کند.

وی افزود: متأسفانه به خاطر عملکرد ناصحیح دولت و مجلس در سال‌های مختلف باعث شده تا امروز اکثریت مردم ما نیازمند به حمایت و کمک معیشتی داشته باشند و ما شاهد آسیب پذیری بخش قابل توجهی از جامعه باشیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز نه تنها اقشار ضعیف تحت حمایت نهادهای حمایتی، بلکه حتی اقشار متوسط جامعه هم در مسائل روزمره خود با مشکل مواجه شده‌اند و نیاز به حمایت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.