.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیب کرونا در استان گیلان نزولی شد
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به شیب نزولی کرونا در این استان، تأکید کرد: همچنان باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد حسین قربانی، ظهر شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری شهرستان رودسر گفت: ایران به عنوان الگوی مناسب برای مبارزه با کرونا در جهان شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت کرونا از هیچ کشوری الگو برداری نکرده‌ایم، افزود: ایران با استفاده از طرح ملی غربالگری توانست کرونا را مدیریت کند به گونه‌ای که این طرح الگویی مناسب برای دیگر کشورها معرفی شده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا از همه امکانات خود همانند نیروهای متخصص و دانشمندان داخلی، ظرفیت غربالگری و طرح تحول سلامت برای درمان کرونا استفاده کرده‌ایم.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت و همدلی مردم با مسئولان در مبارزه با کرونا، ادامه داد: آنچه که امروز برای حاکمیت اهمیت دارد سلامت مردم است که امیدواریم به صورت هوشمندانه دنبال شود.

قربانی به وضعیت بیمارستان رودسر اشاره کرد و گفت: سی تی اسکن یک نیاز ضروری برای بیمارستان است که امروز شاهد راه اندازی آن در بیمارستان رودسر هستیم.

وی با بیان اینکه یک میلیارد دلار از صندوق توسعه به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داده شده است، افزود: در تلاشیم که سهمی برای استان گیلان از این مبلغ جذب کنیم تا در حوزه توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان هزینه شود.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به شیب نزولی منحنی کرونا در استان، اظهار کرد: این نوید خوبی است اما نباید بی تفاوت باشیم زیرا این بحران هیچ خط و مرزی ندارد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اردبیل ۷۹۶ نفر، شمار فوتی‌ها به ۱۲۴ نفررسید

آمار مبتلایان کرونا در اردبیل به ۷۹۷ نفر رسید/ افزایش ظرفیت آزمایشگاه ویروس‌شناسی استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان اردبیل شناسایی شدند که مجموع بیماران مبتلا به این بیماری به ۷۹۷ نفر افزایش یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.029 seconds.