.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران تا مهار کامل این بیماری با جدیت تداوم خواهد یافت.
 تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از همراهی نمایندگان استان در ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: مشارکت و همدلی نمایندگان استان برای توسعه استان و پیگیری ملی، پشتوانه ارزشمندی برای استانداری مازندران بوده است.

وی افزود: مازندران جزء اولین استان‌های کشور بود که درگیر کرونا شد و این در حالی بود که کشور و استان هنوز آمادگی مقابله را نداشت.

حسین زادگان گفت: در مدیریت کرونا علاوه بر مدیریت مراکز درمانی و آمادگی بیمارستانی، تلاش کردیم تا زنجیره انتقال را کم کنیم.

وی افزود: فرآیند مبتلایان به کرونا در استان روند کاهشی دارد و میزان بستری‌ها کم شده است، این موضوع به معنی پایان کرونا نیست و مدیریت برای مهار این بیماری همچنان با جدیت باید دنبال شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه با وجود وابستگی اقتصاد استان به گردشگری با همراهی مردم مانع سفر و اقامت شدیم، گفت: ثبات ایجاد شده در صورت رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کارآمد خواهد بود.

وی از نمایندگان مجلس خواست تا روند تصویب منطقه آزاد در مازندران را شتاب بخشند تا مردم استان هرچه زودتر از این مزیت بهره‌مند شوند.

حسین زادگان افزود: با تبریک به نمایندگان منتخب، به زودی در نشستی مشترک با نمایندگان منتخب به بررسی الویت‌های توسعه استان خواهیم پرداخت.
قدردانی نمایندگان مازندران از تلاش‌های استاندار در مقابله با شیوع کرونا

نمایندگان استان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار مازندران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مدیریت ستاد کرونا استان و بهره گیری از ظرفیت‌های جهادی و مردمی را ارزشمند عنوان کردند.

نمایندگان استان حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده و اختصاص اعتبارات ملی به این مهم را از سوی دولت خواستار شدند.

شاعری دبیر مجمع نمایندگان مازندران در این نشست با قدردانی ازهمت مردم و مسئولان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خواستار تداوم این همدلی برای حفظ محیط زیست شد و گفت: کرونا محصول بی توجهی و بی مهری به طبیعت و محیط زیست است.

وی از تلاش‌های استاندار مازندران برای مدیریت درست در ستاد استانی کرونا و تحقق طرح فاصله گذاری اجتماعیکه پیشتاز آن بود، قدردانی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.113 seconds.