.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب ۳۱۰ مورد سازه غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران
شمال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۳۱۰ مورد سازه غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در حریم راه‌های مازندران شناسایی و اعمال قانون شد.
 تخریب ۳۱۰ مورد سازه غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه‌های استان تاکید کرد و گفت: سازه‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران شناسایی و از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۰ مورد با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اعمال قانون شد.

وی با تاکید بر ساماندهی حفظ و حراست از حریم راه‌های این استان افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم، ایمنی راه‌های مازندران را به خطر می‌اندازد.

نجفی با بیان اینکه اگر مانع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان نشویم، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، گفت: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که باید تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و افزود: مردم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذر‌هایی که وزارت راه و شهرسازی احداث می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد، بدون کسب مجوز از وزارت راه و شهرسازی ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.