.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش روند صعودی ابتلا به کرونا در ۵ استان کشور
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش صعودی موارد ابتلا به کرونا در استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و شرقی و فارس طی ۲۴ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، اظهار داشت: در این مرحله به صورت تدریجی برخی مشاغل به ویژه مشاغل کم خطر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: این مشاغل می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند و  بیش از 80 راهنمای مشاغل تهیه شده است و این راهنماها جهت اطلاع صنوف در دسترس  است.

جهانپور ادامه داد: مردم هرگونه تخطی این مراکز را می‌توانند از طریق سامانه سجام به دادسراهای کشور اطلاع دهند و موضوع پیگیری می‌شود و در اختیار دادستان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه مردم همچنان باید موارد پیشگیرانه را رعایت کنند، افزود: محدودیت در سفرهای غیر ضروری و تردد باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانپور با اشاره به اینکه متأسفانه در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش موارد ابتلا در 5 تا 8 استان بوده‌ایم، بیان داشت: استان‌های تهران، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و غربی و فارس روند صعودی داشته اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.