.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد ؛
محسنی بندپی ؛ اولویت مجلس یازدهم پرداختن به معیشت و اقتصاد مردم است
شمال نیوز : منتخب مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : آن چیزی که در اولویت کار مجلس یازدهم است پرداختن به معیشت، اقتصاد، رفاه و اشتغال جوانان می باشد.
محسنی بندپی ؛ اولویت مجلس یازدهم پرداختن به معیشت و اقتصاد مردم است

شمال نیوز: منتخب مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سهم بودجه ای کشوردر مبارزه با کرونا برای مازندران کم دیده شده است، گفت: اولویت مجلس یازدهم پرداختن به معیشت و اقتصاد مردم است.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از سکان نیوز، محمدعلی محسنی بندپی در دیدار منتخبین مردم مازندران در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه در مازندران تقارن این جلسه با ولادت منجی عالم بشریت را به فال نیک می گیرم و افزود: آن چیزی که در اولویت کار مجلس یازدهم است  پرداختن به معیشت، اقتصاد، رفاه و اشتغال جوانان می باشد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در همه دنیا، بیان داشت: تا این بازه زمانی ۲۱ فروردین بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۳۴ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

وی تعداد بهبودیافتگان از بیماری را تقریبا با افراد درگیر آن برابر دانست و افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۲ هزار و ۳۰۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محسنی بندپی تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا چهار هزار و ۱۱۰ نفر جان باخته‌اند.

منتخب مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در مازندران تاکنون ۱۱ هزار نفر برای درمان ویروس کرونا بستری داشته ایم، گفت: مازندران ۱/۶ درصد جمعیت مبتلا به کرونا را تشکیل می دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.