.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس سازمان صمت:
۷۵ درصد اصناف مازندران کم خطر هستند
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : با توجه به تصمیم دولت برای از سرگیری فعالیت برخی صنوف از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه جاری ، ۷۵ درصد صنوف استان جز اصناف کم خطر به شمار می روند که براساس مصوبه این صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قادر به فعالیت خواهند بود.
۷۵ درصد اصناف مازندران کم خطر هستند

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بر اساس جلسه و تصمیم اخیر دولت برای فعالیت اصناف ، صنوفی که در رسته صنوف کم‌خطر به شمار می روند از شنبه ۲۳ فروردین با رعایت نکات بهداشتی اجازه فعالیت دارند و بقیه تا پایان فروردین اجازه فعالیت ندارند.

وی ادامه داد : هرچند دستورالعمل اجرایی این تصمیم هنوز به استان ها و سازمان های صنعت ابلاغ نشده است ، اما صنوفی که با جمعیت زیادی سر و کار دارند یا جز اماکن شلوغ به شمار می روند از صنوف پرخطر محسوب می شوند مانند پاساژهای بزرگ ، تالارهای پذیرایی و رستوران ها که در حال حاضر تا پایان فروردین‌ اجازه فعالیت ندارند .

قوانلو گفت : بقیه صنوف که جز صنوف کم خطر هستند با ثبت در سامانه وزارت بهداشت و پر کردن تعهد الکترونیکی ، کد فعالیت دریافت خواهند کرد و می توانند از شنبه فعالیت داشته باشند.

رییس سازمان صنعت مازندران با اشاره به همکاری خوب اصناف استان به پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد پدافند زیستی گفت : اصناف مازندران به نسبت دیگر استان ها در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند .

اتاق اصناف ایران پیش از این فهرست مشاغل پرخطر را اعلام و تاکید کرد که این مشاغل تا بعدی فروردین حق فعالیت نخواهند داشت.

بر اساس اعلام این اتاق ، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا از مشاغل پرخطر محسوب می شوند.

بنا به اعلام سازمان صنعت مازندران از چهارم تا ۱۸ فروردین امسال ۲ هزار واحد صنفی بدلیل عدم رعایت مصوبات کرونایی پلمب شد .

مازندران‌ بیش از ۱۶۰ هزار واحد صنفی دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.716 seconds.