.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار «کرونا» در ایران را اعلام کرد:
مبتلایان ۶۶۲۲۰ نفر/ فوتی ها ۴۱۱۰ نفر/ بهبودی ها ۳۲۳۰۹ نفر / ۳۹۱۸ نفر در وضعیت شدید
از دیروز تا امروز 21 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.

شمال نیوز: دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: از دیروز تا امروز 21 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1634 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.


به گزارش شمال نیوز، جهانپور گفت: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 66220 نفر رسید و متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 117 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند. تا کنون 4110 نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.


جهانپور ادامه داد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون 32309 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و   3918 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون 231 هزار و 393 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین خبر داد: به طور مشخصی با کاهش تعداد موارد جدید مبتلایان کرونا، مواجه هستیم و قاعدتا قسمت اعظمش این روند کاهشی را  را مدیون مراعات و مشارکت اجتماعی مردم و همچنین همکاران مان در نظام سلامت ذیل  بسیج مبارزه کرونا هستیم، به خصوص در حوزه ی غربالگری و تشخیص زود هنگام در سراسر کشور در تمام هفته های اخیر و امیدواریم بعداز توفیق نسبی که در فاز دوم فاصله گذاری فیزیکی انجام شد انشالله از 23 فروردین که فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مرحله ای و تدریجی برخی مشاغل کم خطر و البته با گسترش غربالگری بر اساس تست های تشخیص بسیار قطغی و با تلاش شرکت های دانش بنیان خوشبختانه غربالگری وسیعی که از طریق آزمایش سرولوژیک انجام خواهد شد ما بتوانیم شاهد بازگشت تدریجی مشاغل و به گردش در آمدن چرخه ی اقتصاد به صورت مرحله ای باشیم و در عین حال با فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند از فاز مدیریت شده بیماری کرونا به فاز کنترل و مهار بیماری وارد شویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.