.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدامات اساسی برای پایداری کسب و کار شما در جنگ کرونا!!
اکنون زمان انجام برنامه ریزی های مهم است که تأثیر بیشتری در پیشبرد تجارت شما خواهد داشت. این به شما در ساختن یک شرکت با ارزش تر کمک می کند. از این فرصت برای نوآوری مجدد شغل خود استفاده کنید.

شمال نیوز: سعید جوی زاده – کارشناس سیستم های اطلاعات جغرافیایی(GIS) و مشاور کسب و کارهای مکانی

نباید منتظر بمانیم تا کرونا پایان یابد!


من پیش بینی هایی را شنیده ام که تقریباً ۷۵٪ از کل رستوران ها بازگشایی نخواهند شد.بعضی از شغل ها نابود خواهند شد . خیلی از کسب و کارها دیگر توان بازگشایی دوباره را نخواهند داشت و….

خوب ، من این ها را باور نمی کنم ، ولی باید بگویم که متأسفانه ، من معتقدم که بسیاری از مشاغل به طور دائم بسته خواهند شد اگر هم بسته نخواهند شد دیگر توان اقتصادی و رونق سابق را نخواهند داشت. بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید تا شغل خود به عنوان پایدار ماندگار باقی بماند و بعد از بحران کرونا به یک خسارت تبدیل نشود؟

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که کاغذی را چاپ کنید که آماده آویزان کردن در جلوی درب کسب و کار شما باشد با این جمله که “ما برای تجارت باز و آماده هستیم”. این شما را در ذهنیت درست قرار می دهد که COVID-19 از آن عبور خواهد کرد. به محض این کار ، شما آماده خواهید شد تا به سر کار برگردید و به کار خود بازگردید.

با کارمندان خود در تماس باشید

از آنجا که این بیماری همه گیر خود را طی می کند ، پیشنهاد می کنم به طور مرتب با کارمندان خود در ارتباط باشید. با فرض اینکه کارمندان شما اخراج شده اند یا به آنها گفته شده است ، “ما نمی دانیم که این مدت چه مدت دوام خواهد داشت ، اما ما می خواهیم که شما وقتی مجدداً بازگشایی شوید ، دوباره برگردید. شما نمی خواهید که خطر از دست دادن دائم کارمندان در صنعت یا رقیب دیگر را به خطر بیاندازید.

اگر شما کارگر روزمزد احتیاج داشته باشید ، این امکان وجود دارد که آنها هر کاری که می کنند انجام دهند تا بتوانند برای زنده ماندن پول خانه به دست آورند. هنگام بازگشایی ، ممکن است آنها برای بازگشت به شغل شما در دسترس نباشند. برخی از آنها ممکن است کار خود را در یک صنعت متفاوت انتخاب و شزوع به کار کنند ، جایی که احتمال اخراج در آینده کمتر است.

روشهای زیادی برای باز نگه داشتن خطوط ارتباط با کارمندان وجود دارد. از ایمیل ، تماسهای تلفنی و جلسات مجازی استفاده کنید تا آنها را از دست ندهید. مرتب به آنها امید بدهید و باعث دلگرمی آنها در این مدت باشید.انعطاف پذیر باشید و به آنها اطمینان دهید که “همه ما با هم و در کنار هم هستیم و از این آشفتگی جان سالم به در خواهیم برد.”

اگر به طور منظم با کارمندان خود در تماس باشید نشان می دهد که شما به آنها اهمیت زیادی می دهید و به محض بازگشایی کسب و کار خودتان ، پیامی را برای آنها ارسال و آنها با شما خواهند بود. یادتان باشد که در مواقع بحرانی است که وفاداری خود را نشان می دهد. با این وجود ، همچنان وفاداری خود را نشان دهید و شاید درصد بالایی از کارمندان خود را حفظ کنید.

با مشتریان خود در تماس باشید

بسته به صنعتی که در آن هستید ، و اگر آدرس ایمیل ، شماره تلفن و سایر اطلاعات مشتریان را در اختیار دارید، با آنها ارتباط برقرار کنید. بپرسید که آیا می توانید برای کمک به آنها کاری انجام دهید ؟

نمونه بارز این کار شرکت پانرا(شرکتی در آمریکا که فروشگاه های زنجیره ای فروش قهوه را دارد) است. شرکت پانرا به مشتریان دائم خود تماس گرفته و آمادگی خود را برای ارائه قهوه رایگان تا دوماه دیگر خبر داده است. البته ، اعضای خوب شرکت پانرا امیدوارند که با وجود چنین مشتریانی بعد از بحران کرونا سود خواهند برد.

با فروشندگان خود در تماس باشید

برای شرایط احتمالی زنجیره تامین آماده شوید. فروشندگانی که معمولاً از آنها خریداری می کنید ممکن است همزمان با انجام کار مجدداً بازگشایی نشوند. اکنون زمان مناسبی است تا با فروشندگان فعلی خود در تماس باشید و همچنین درهای روابط جدیدی را که می تواند “پس انداز زندگی” در هنگام آماده شدن برای بازگشایی باشد ، باز کنید. همچنین زمان مناسبی است که با بانکی که در ان حساب دارید در ارتباط باشید تا در مورد سرمایه گذاری مجدد ، اعتبارات و تقویت روابط تجاری خود با بانکدار ارتباط برقرار کنید.

با دفتر و نماینده بیمه ای که خود را در آن بیمه کرده اید در تماس باشید.با آن صحبت کنید و ببینید که آیا بیمه ای برای تأمین ضرر کسب و کار در شرایط کرونا اختصاص داده شده است.

ارزیابی بودجه و شرایط مالی

وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید و ببینید که آیا تا پایان سال دوام خواهید آورد؟. به خاطر داشته باشید که این ارزیابی بودجه به شما کمک می کند تا تأثیر کلی بیماری همه گیر بر روی تجارت خود را ارزیابی کنید. فرض کنید که در اول خرداد ماه کسب و کار شما بازگشایی شود. در پیش بینی های ماه اول خود محافظه کار باشید. علاوه بر این ، نگرانی های غیرقابل پیش بینی به دلیل کاهش کسری زنجیره تأمین ، مسائل مالی ، تغییرات در کارمندان و سایر موارد پیش بینی نشده وجود خواهد داشت.

صرفه جویی در پول

با توجه به شرایط فعلی و بحران کرونا ،پول بیش از هر زمان دیگری پادشاه است. وجوه نقدی خود را ذخیره کنید تا بتوانید با پایان یافتن این بحران ، مکانی برای بازگشایی مجدد کسب و کار خود داشته باشید. با این وجود ، اگر یک شرکت با سرمایه زیاد هستید ، به کارمندان خود پولی بپردازید. آنها از آن قدردانی می کنند و به وفاداری آنها کمک می کند.و بعد از کرونا در خدمت شما خواهند بود.

اگر هنوز باز هستید ، کاری که می توانید انجام دهید

اگر کسب و کار شما توانسته تا کنون باز بماند ، به هر طریق تلاش خود را برای پس انداز پول بیشتر انجام دهید. یادتان باشد که در بحران کرونا و زمان فعلی شرکت ها و کسب و کارهایی نجات پیدا می کنند که از خلاقیت و نوآوری بیشتری برخوردار باشند.

برنامه ریزی های مهم انجام دهید

اکنون زمان انجام برنامه ریزی های مهم است که تأثیر بیشتری در پیشبرد تجارت شما خواهد داشت. این به شما در ساختن یک شرکت با ارزش تر کمک می کند. از این فرصت برای نوآوری مجدد شغل خود استفاده کنید.

اینها واقعاً توصیه های بودند که به ذهن من رسید و با شما به اشتراک گذاشتم.شما باید آماده باشید که کسب و کار خود را پایدار نگه دارید. شما با پشتکار کار کرده اید ، کارهای درست انجام داده اید و می توانید COVID-19 را شکست دهید و در تجارت خود پیروز شوید. ایمن و موفق باشید!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.465 seconds.