.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:
۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند
در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ بیمار مبتلا به کرونا، با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند تا ادامه روند درمانی را در منزل پیگیری کنند.
۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند

شمال نیوز: ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی، ۲۴ ساعت گذشته در مازندران بستری شدند.

به گزارش شمال نیوز، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با اشاره به اینکه ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان مازندران بستری شدند گفت: ۶۶۸ بیمار مبتلا به کرونا، اکنون در بیمارستان‌های استان مازندران بستری هستند.

دکتر روحانی زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ بیمار مبتلا به کرونا، با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند تا ادامه روند درمانی را در منزل پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، نکات بهداشتی را رعایت کنند و در منزل بمانند تا از انتقال بیماری به افراد سالم جلوگیری شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست به محض مشاهده علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا در خودشان، هر چه سریعتر به پزشک خانواده و مراکز درمانی مراجعه کنند و تحت درمان قرار گیرند.

دکتر روحانی زاده با اشاره به آغاز فصل کشاورزی و کشت برنج در استان‌های شمالی خاطر نشان کرد: در این ایام، روستا‌ها بیشتر در معرض خطر قرار دارند و مردم ساکن در روستا‌ها باید بیستر از گذشته به فکر رعایت موارد بهداشتی و سلامت خودشان باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.077 seconds.