.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نماینده مجلس به اظهارات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح
روزنامه همدلی صحبت‌های من را تحریف کرد/ دستگیری برخی در رابطه با هواپیمای اوکراینی را تایید می‌کنم/ من گفتم لازم نیست بازداشتی‌ها محاکمه شوند
واکنش نماینده مجلس به اظهارات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:روزنامه همدلی صحبت‌های من را تحریف کرده است. این روزنامه از من سوال کرد این افرادی که دستگیر شدند چرا محاکمه نمی‌شوند؟! من هم گفتم لزومی ندارد.


به گزارش شمال نیوز، طی روزهای اخیر مصاحبه ای در روزنامه همدلی منتشر شد که «حسن نوروزی»، نماینده مردم رباط کریم در مجلس، اعلام کرده که در زمینه شلیک موشک به سمت هواپیمای اوکراینی مواخذه و بازداشتی، صورت نگرفته است.

در واکنش به اظهارات نوروزی سازمان قضایی نیروهای مسلح، سخنان این نماینده مجلس را رد کرد و نوشت: در رابطه با پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی چند نفر بازداشت شده‌اند.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، خبر داد که علیه حسین نوروزی، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

حسن نوروزی در واکنش به سخنان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: روزنامه همدلی صحبت‌های من را تحریف کرده است. این روزنامه از من سوال کرد این افرادی که دستگیر شدند چرا محاکمه نمی‌شوند؟! من هم گفتم، لزومی ندارد.
بیشتر بخوانید:

    سیستان و بلوچستان غرق شد/ آسمانی شدن صدها نفر از هموطنان در پرند، کرمان و مازندران!
    دولت کانادا از ایران شکایت نکرده است/ تحقیق کمیته مشترک درباره حادثه هواپیمای اکراینی، می‌تواند مانع از ارسال پرونده ایران به دادگاه بین‌المللی شود

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه «در واقع از سازمان قضایی نیروهای مسلح دفاع کردم» افزود: سازمان قضایی بد برداشت کرده است.  همدلی می‌گوید چرا دستگیر شدگان را محاکمه نمی‌کنند؟! من گفتم محاکمه لزومی ندارد چراکه خطای چشمی رخ داده است و این لزومی ندارد. سازمان قضایی نیروهای مسلح، اشتباه برداشت کرده و شکایت کرده است.

نوروزی در پاسخ به این سوال که دستگیری برخی افراد در ارتباط با هواپیمای اوکراینی را تایید می‌کنید یا خیر، تصریح کرد: محاکمه را رد کردم و دستیگری را تایید می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.