.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات پروتکل بهداشتی مجلس برای برگزاری نشست علنی

شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس از حضور وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه روز سه شنبه مجلس برای ارائه گزارش به نمایندگان خبر داد.
صراط:

به گزارش شمال نیوز، ​اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه که بعد از نشست هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز بنا بر این شد که استفاده از دستکش و ماسک برای همه نمایندگان به منظور حضور در جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه الزامی است و همه باید پیش از ورود به ساختمان مجلس ماسک و دستکش داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: هم چنین پیش از ورود نمایندگان به صحن تب آنها چک می‌شود و چنانچه نماینده‌ای تاکنون تست کرونا نداده باشد، به هنگام ورود به مجلس در روز سه شنبه از وی تست کرونا گرفته خواهد شد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: هم چنین در جلسات روزهای سه شنبه و چهارشنبه صندلی‌های مجلس با فاصله بیش از یک متر تعبیه خواهد شد و برای این منظور از فضاهای خالی جلو و انتهایی مجلس استفاده می‌شود و البته تعدادی از نمایندگان هم در جایگاه تماشاچیان حضور خواهند یافت.

وی افزود: در روز سه شنبه عبدالرضا رحمانی و سعید نمکی وزرای کشور و بهداشت و هم چنین محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز نماینده قرارگاه نیروهای مسلح در ارتباط با بیماری کرونا در جلسه علنی مجلس حضور پیدا خواهند کرد و گزارشات کاری خود را‌‌‌ به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر بهداشت از آخرین اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا خواهد گفت و وزیر کشور نیز گزارش خود را‌‌‌ در باره عملکرد استانداران چه در ماجرای خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و چه در باره عملکرد استان‌های مختلف در باره مقابله با ویروس کرونا به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: هم چنین رئیس سازمان بودجه نیز به نمایندگان خواهد گفت که چه تدابیری در صورت تداوم قرنطینه برای مشاغل مختلف و هم چنین شهروندان و بسته‌های حمایتی خواهد داشت و نماینده قرارگاه نیروهای مسلح نیز گزارش عملکرد این قرارگاه در مقابله با ویروس کرونا را‌‌‌ ارائه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این در نشست علنی روز چهارشنبه جلسه رأی اعتماد به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.