.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران در پی درگذشت حجت الاسلام کوهستانی
شمال نیوز: احمد حسین زادگان با صدور پیامی؛ رحلت تالم بارحجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی، فرزند و یادگار یگانه پارسایی و تقوا، حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی (ره) را تسلیت گفت.
پیام  استاندار مازندران در پی درگذشت حجت الاسلام کوهستانی

به گزارش شمال نیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

رحلت حجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی، یادگار عالم ربانی و یگانه ی پارسایی و تقوا ؛ حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی (ره) موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب و مردم ولایتمدار مازندران گردید.

حجت الاسلام محمد کوهستانی که درس ساده زیستی و زهد را از پدر بزرگوارش فراگرفته بود، پس از رحلت آن معظم له با مدیریت حوزه علمیه روستای کوهستان شهرستان بهشهر که آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی به میراث گذاشته بود، مشرب و مکتب پدر را در خدمت به تربیت طلاب علوم دینی و ترویج دین مبین اسلام تا پایان حیاتش پیگیری نمود.

با اندوه فراوان، رحلت عالم و روحانی ربانی، حجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی را به علمای اعلام و روحانیون و طلاب دینی، مردم ولایتمدار مازندران، شهرستان بهشهر، مردم مومن روستای کوهستان و بیت شریف و سوگوار آن زنده یاد تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از آستان خداوند سبحان، برای آن عالم فقید سعید، آمرزش، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

 احمد حسین زادگان
استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.