.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان :
« سامانه سلامت یار» برای نخستین بار در کشور در مازندران راه اندازی شد
شمال نیوز: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران از راه اندازی سامانه « سلامت یار » در استان مازندران خبر داد .

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی گفت: سامانه سلامت یار را حرکتی منحصر فرد در کشور در http://www.shomalnews.com/photo/158601345370169026.jpgراستای همکاری داوطلبانه با مدافعان سلامت دانست و گفت : یاری رسانی به کادر درمانی که در هفته های اخیر در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا قرار دارند وظیفه همگان است و ما در سازمان نظام صنفی رایانه ای بر اساس کارکرد خود ایفای نقش کردیم تا گامی هرچند کوچک برای این مهم برداریم .

نماینده اصناف استان مازندران در اتاق ایران افزود: خوشبختانه این سامانه که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اتاق های اصناف سراسر استان راه اندازی شده است در همین روزهای اغازین مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفت و این نشان می دهد اگر ساختار لازم آماده شود و به سازماندهی توجه شود می توان ظرفیت های بالقوه جامعه به فعل تبدیل شده و در همه بحران ها مردم همراه دولت خواهند بود .

رمدانی درباره جزئیات سامانه سلامت یار تشریح کرد : کار این سامانه به این شکل است که هر فرد از جامعه در سه گروه عمومی ، تخصصی غیر مرتبط و تخصصی مرتبط در سراسر استان با مراجعه به سامانه و با تکمیل مشخصات فردی اولیه و انتخاب شهر خود ، توانمندی و آمادگی خویش را در رسته های مختلف برای کمک به مدافعان سلامت در جهت مبارزه با کرونا ویروس اعلام می نماید .

نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ادامه داد: پس از اعلام آمادگی افراد در سلامت یار ، پس از طی مراحلی و با سنجش توانمندی اعلام شده و استعلام از مراجع تاییدکننده توسط دانشگاه علوم پزشکی در چرخه خدمت رسانی قرار خواهند گرفت .

عباس رمدانی تصریح کرد : معمولا در اینگونه موارد در برخی شهرها استقبال بیشتری صورت می گیرد که قطعا با هماهنگی و موافقت متقاضیان سلامت یاران برای کمک به شهرهای اطراف هدایت می شوند .

وی موارد مورد درخواست برای همکاری را متنوع و متعدد بر شمرد و ابراز امیدواری کرد که همه علاقه مندان اعم ازرشته های بهداشتی درمانی ، دارندگان جواز کسب و یا عموم مردم می توانند با مراجعه به نشانی https://www.salamatyar.org/ در این حرکت خداپسندانه مشارکت داشته باشند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.