.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز استان با حضور نماینده ولی فقیه؛
تأکید آیت‌الله محمدی لائینی بر همکاری بیشتر مردم برای مهار کرونا
شمال نیوز: جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان ساری با حضور حضرت آیت‌الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران

شمال نیوز: جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان ساری با حضور حضرت آیت‌الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در فرمانداری مرکز استان برگزار شد. ‎

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدی لائینی در این جلسه با تشکر از تمامی عوامل اجرا‌کننده طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان ساری، گفت: با همت تمامی مدیران شهرستانی، نیروهای کادر درمانی، انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج شاهد اجرای موفق این طرح در مرکز استان بودیم که حاصل آن کاهش چشمگیر این بیماری در شهرستان و انشاالله قطع زنجیره انتقال آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

 

وی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط فرمانداری شهرستان ساری، اظهار کرد: در روز‌های گذشته ستاد پیشگیری در شهرستان ساری، دارای عملکرد خوبی بوده است و باید از این اقدامات تشکر کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی، در خدمت ستاد مبارزه ویروس کرونا شهرستان ساری است، تاکید کرد: بنده از جانب حوزه علمیه و امامان جماعت عرض می‌کنم که، همه در خدمت ستاد هستند و این آمادگی در بین طلاب، روحانیون و هیات مذهبی وجود دارد تا در خدمت بیماران باشند.

نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان گفت: تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران روند نزولی گرفته است.

محمد مهدی ناصحی افزود: هم‌اکنون هزار و 209 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند و 253 نفر از بیماران مشکوک به کرونا 24 ساعت گذشته پس از بهبودی از بیمارستان‌های مازندران مرخص شدند.

عباس علی رضایی، فرماندار مرکز استان نیز با اعلام کاهش آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان ساری، گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز استان با قوت تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

وی با تأکید بر  فرهنگ‌سازی و آموزش به‌منظور مقابله با این بیماری، گفت: از رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیمای مرکز مازندران که به‌طور ویژه پای کار آموزش و اطلاع‌رسانی بودند و در ایام تعطیلات آگاهی‌بخشی به مردم را انجام دادند، قدردانی می‌کنم.

 

فرماندار مرکز استان با اشاره به شرایط دریافت‌کنندگان بسته معیشتی، تصریح کرد: تمامی کارگران روزمزد و دستفروشان از سوی شهرداری معرفی شوند تا با طی مراحل راستی‌آزمایی و مالی از این کمک دولت برخوردار شوند.

عباس رجبی، شهردار ساری  نیز گفت: 1500 نفر از همکاران در مجموعه شهرداری ساری و سازمانهای تابعه در این مدت با جدیت، بی‌وقفه و تعطیل‌ناپذیر در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی مستمر معابر و خیابانها، بازارها و بوستانهای سطح شهر از اقداماتی است که به‌همت سازمانهای تابعه شهرداری انجام شده است و همچنان ادامه دارد، گفت: برنامه‌ریزی‌های مجموعه شهرداری متمرکز بر مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خواهد بود.

شهردار ساری، توزیع رایگان محلولهای ضدعفونی‌کننده میان شهروندان را از اقدامات دیگر شهرداری جهت سلامت شهروندان عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری تا پایان این بیماری همراه و کنار شهروندان خواهد بود و لحظه‌ای از خدمت‌رسانی دریغ نخواهند کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.