.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطبه مجازی یک امام جمعه

شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام‌جمعه شهرک پردیسان قم به دلیل لغو کلیه اجتماعات در سراسر کشور به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چندهفته‌ای نماز‌های جمعه به صورت مجازی کنفرانس خبری اش را برگزار کرد.

وی در بخشی از خطبه‌هایش گفت: طب سنتی و پزشکی نوین نباید در حالت تقابل با یکدیگر قرار بگیرند و لازم است تا از ظرفیت‌های درمانی هر دو بهره ببرد، احداث دانشکده تخصصی طب ایرانی و اسلامی در کشور تصمیم بسیار ارزشمندی است.

قوامی در ادامه گفت: جوان‌سازی واقعی کشور زمانی محقق می‌شود که امکان ازدواج برای جوانان ساده شود و مشکل مسکن و اشتغال آن‌ها برطرف شود. وی ادامه داد: در طرح مسکن ملی باید بخشی از مسکن‌های احداث‌شده به‌شرط تملیک به جوانان تعلق بگیرد تا از این طریق بخش بزرگی از مشکل ازدواج حل شود.

وی اضافه کرد: استفاده از کرم‌های جوان‌سازی پوست و عمل‌های زیبایی نمی‌تواند نسل جوان جامعه را تداوم بخشد. آن چیزی که از پیری جمعیت ایران جلوگیری خواهد کرد صرفا بسترسازی برای ازدواج و اشتغال نسل جوان است.

امام‌جمعه پردیسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی به نیمه شعبان، اظهار داشت: مشروعیت نظام و رهبری ما از جانب امام زمان (عج) است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.