.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولد دهمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل
دهمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا با همه هیاهو و درگیری مردم با این ویروس پا به این جهان گذاشت و موجب شادی تیم پزشکی و پرستاران بیمارستان بابل شد.
تولد دهمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، مادر باردار ۲۵ ساله اهل بابل با علائم  تب مراجعه کرد که پس از انجام سی‌تی‌اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در وی بسیار بالا تشخیص داده و در  بیمارستان میناگر بابل بستری شد.

زایمان این مادر باردار توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی بابل در بیمارستان میناگر با موفقیت انجام شد و نوزاد دختر با وزن سه کیلو و ۲٠٠ گرم به دنیا آمد.

این نوزاد، اولین فرزند خانواده است و در بیمارستان آیت الله روحانی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.  مادر این نوزاد هم پس از زایمان تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد اعلام شد.

اولین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا روز ۱۱ اسفند ماه سال گذشته در بیمارستان میناگر بابل به دنیا آمد و تاکنون بعد از ۳۴ روز دهمین نوزاد نیز پا به این جهان گذاشت.

شهرستان بابل که از ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک و رسانه ای کردن آن در یکم اسفند ماه، دروازه ورودی کرونا به مازندران نامیده شد ، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان که به صورت مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، تاکنون بیش از  ۱۱ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا را در مراکز درمانی خود پذیرش کرد که از این تعداد بیش از یکهزار و ۸۱۵  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری شدند و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.