.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس: دستگیری 111 نفر از اعضای باند پارتی شبانه
شمال نیوز: در این عملیات ۹۱ مرد و ۲۰ زن، از جمله مالک باغ و لیدر این باند دستگیر و جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

سردار خانچرلی از دستگیری ۹۱ مرد و ۲۰ زن که از اعضای فعال برگزاری پارتی شبانه در باغستان شهریار بودند، خبر داد.

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شب گذشته در پی رصد اطلاعاتی انجام شده توسط همکارانم در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، موفق به انهدام یک باند پارتی فعال در یکی از باغ‌های باغستان از توابع شهرستان شهریار شدند.

وی افزود: در این عملیات ۹۱ مرد و ۲۰ زن، از جمله مالک باغ و لیدر این باند دستگیر و جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

سردار خانچرلی با بیان توقیف ۳۱ دستگاه خودرو در محل مورد نظر، تصریح کرد: برگزاری پارتی‌های مختلط، خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده بدون هیچگونه اغماض ضمن پلمپ محل برگزاری عوامل برگزار کننده دستگیر و جهت اعمال قانون در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: از مردم فهیم و شریف خواستاریم مانند گذشته با پلیس همکاری اطلاعتی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار خدمت‌گزاران خود قرار دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.017 seconds.