.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار لغو مسافرت‌های غیرضروری به استان شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مردم با مسافرت‌های غیر ضروری ، برای خود ، مردم و مسئولان استان مازندران مانع و اخلالی در رسیدگی بهتر و سریع‌تر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا ایجاد نکنند.
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار لغو مسافرت‌های غیرضروری به استان شد

به گزارش شمال نیوز، حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی افزود : جا دارد از ملت بزرگ و شریف ایران  تقاضا کنم اجازه دهند تا مردم مهربان و مهمان نواز مازندران، از دغدغه رفع این ویروس منحوس و مهمان ناخوانده سفره  مهرشان رهایی بیابند و سپس به استان مسافرت کنند.

وی تاکید کرد : از تمامی زحمتکشان و مسئولان خدوم بویژه مجاهدان صحت و مدافعان حریم سلامت ملت ایران ، جامعه پزشکان ، پرستاران و مجموعه بهداشتی و درمانی و نیز جوانان پرشور، مومن و انقلابی استان که با از خودگذشتگی مثال زدنی به یاری هموطنان خود شتافته، عاشقانه و ایثارگرانه همگی در کنار هم در حال خلق حماسه  دیگر هستند تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه ساری ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی و موقعیت سنجی همه  مردم و توجه به توصیه های مسئولان در رعایت دقیق نکات بهداشت فردی و جمعی بزودی مشکل بیماری کرونا در کشور ریشه کن شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: بار دیگر ضمن تبریک این روز عزیز، از خدای قادر متعال عاجزانه خواستارم به حق مولود مبارک این روز، کلیه بیمارانی که مبتلا به این ویروس شدند، شفای عاجل عنایت کرده  و بزودی این بلیه را از سر ملت نجیب و سرافراز ایران اسلامی  رفع کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.