.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهران مدیری ازهمسرش رونمایی کرد + عکس
مهران مدیری چهره طنز،بازیگر سریال های طنز و مجری توانمند تلویزیون، متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است که در سال های اخیر با اجرای فوق العاده برنامه دورهمی سرگرمی جذابی را برای خانواده های ایرانی رقم زده است.
مهران مدیری ازهمسرش رونمایی کرد + عکس

 تا پیش از اکران فیلم ساعت ۵ عصر که فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مهران مدیری بود، تصویری از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری هم موجود نبود، به جز یکی دو عکس بسیار قدیمی که مربوط به مصاحبه‌ی مهران مدیری به همراه دو فرزندش در سال‌های دور می‌شد. هر چند که راه اندازی مزون و آغاز رسمی فعالیت دختر مهران مدیری در زمینه طراحی لباس (fashion designer) از انگیزه‌هایی بود که مهران مدیری دختر خود را به جامعه ایران معرفی کند تا به کسب و کار و درآمد دخترش و شهرت مجموعه‌ی کاری او کمک بزرگی شده باشد و شاید ره صد ساله برای کسب شهرت و معروفیت برند وی زودتر طی شود.


برند لورلای (Lorelei fashion brand) نام برند طراحی لباس شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری است و وی دقیقا مدتی پس از حضور در اکران مردمی فیلم ساعت ۵ عصر پدرش، اقدام به معرفی برند خود کرد و علارغم اینکه پیش از آن در دنیای مجازی هیچ فعالیتی نداشت، چندی پیش صفحه‌ای در اینستاگرام درست کرده و فعالیت‌های خود را برای فالورهایش عرضه می‌کند. آنچه در این میانه جالب است اینکه، آقای طنز ایران و امپراطور سوالات خصوصی از هنرمندان، چهره‌ها و … خودش در مورد زندگی خصوص اش، همسرش و فرزندانش تمایلی به صحبت ندارد و زندگی خصوص و خانواده مهران مدیری هنوز برای طرفداران او دارای سوال است چرا که حتی در سایت معتبری همچون ویکی پدیا هم، نام و نشانی از همسر مهران مدیری نیست.

 

اما به هر حال آنچه در برخی منابع به صورت ضمنی اشاره شده است این است که همسر مهران مدیری در رشته‌ی ادبیات و شاید هنرتحصیل کرده و علاقمند به نویسندگی است و از همین رو در منزل برای دل خود می‌نویسد و تمایلی به انتشار آثار خود ندارد.


بر همین اساس همسر مهران مدیری خانه دار بوده و در تمام سال‌های فعالیت‌های هنری همسرش، به تربیت فرهاد و شهرزاد مدیری مشغول بوده است. جالب آنکه گویا انتخاب نام فرهاد برای پسر خانواده مدیری نیز بر اساس علاقه‌ی همسر او به این نام بوده و به همین دلیل در بیشتر ساخته‌های مهران مدیری رد پای نام فرهاد را می‌توان یافت.

منبع : رویداد24


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.