.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی وزیر کشور از استاندار مازندران در اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پیامی ، از احمد حسین زادگان نماینده عالی دولت در مازندران به سبب اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قدردانی کرد.
قدردانی وزیر کشور از استاندار مازندران در اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش شمال نیوز، متن پیام دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به احمد حسین زادگان استاندار مازندران به این شرح است؛

جناب آقای حسین زادگان

استاندار محترم مازندران

سلام علیکم

اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالم‌گیر می باشد. جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونین‌تان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

 
طرح فاصله گذاری اجتماعی در مازندران همزمان با سراسر کشور از هشتم فروردین به اجرا درآمد ، ولی پیش از آن هم ستاد مقابله با کرونای مازندران با تصویب و اجرای مصوبات مختلف گام های اثربخشی برای قطع زنجیره این بیماری داشت به گونه ای که روند این بیماری از سوم فروردین ماه دراستان کاهشی شد و همچنان ادامه دارد.

همچنین با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان تردد خودرویی در جاده های مازندران بیش از ۸۰ درصد کم شد و در روز ۱۳ فروردین به رقم بی سابقه کاهش ۹۸ درصدی رسید.

زنگ خطر بیماری کرونا در مازندران از اول اسفند ماه پارسال با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل به صدا درآمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.734 seconds.