.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم مدیر عامل ؛
سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد
شمال نیوز : کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده و....
سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد

شمال نیوز :  سرپرست جدید روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد .

 

به گزارش شمال نیوز ، با حکم حسین افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ، « سید محمد کاظم نژاد » مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت منصوب گردید .

 

سید محمد کاطم نژاد که از مدیران خوشنام و با سابقه صنعت برق مازندران و گلستان به شمار می رود هم اکنون دارای تحصیلات مهندسی برق گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کارشناسی ارشد مدیریت  تحول و دانشجوی دکتری مدیریت توسعه و در مرحله دفاع از رساله خویش می باشد.

 

تدریس در دانشگاه و تالیف پنج عنوان کتاب تخصصی با عناوین مبانی مالیه عمومی ، تحلیل محیط داخلی و بین المللی ، مقدمه ای بر اداره امور عمومی در اسلام و .. و همچنین بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی بخشی از سوابق علمی سرپرست جدید روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان می باشد .

 

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و  در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران   در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده و ۷ دوره پیاپی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در بخش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها با مدیریت وی ،  رتبه برتر را کسب کرده است .

 

مسئولیتهای قبلی ایشان ، مشاور مدیر عامل ، مجری نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ، مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان بوده است .

 

گفتنی است ؛ پیش از این سید علی اکبر ذاکری از جانبازان عزیز و سرافراز دفاع مقدس  ، مسئولیت روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان را عهده دار بوده که پس از سال ها مدیریت موفق ، به افتخار بازنشستگی نائل شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همکار 16 فروردين 1399
با تشکر از زخمات حاج آقا ذاکری جانباز دلاور در طول مسئولیت روابط عمومی شرکت ، به دکتر کاظم نژاد برای میئولیت جدید تبریک میگم . امیدوارم همچون گذشته موفق و سربلند باشند .
همکار برق 16 فروردين 1399
ضمن خسته نباشید به آقای ذاکری جانباز گرامی آقای کاظم نزاد هم انشالله موفق باشند و شرکت برق را در کسب جوایز با مدیریت خوب و جهادی خویش موفق گرداند.
ساداتی 16 فروردين 1399
بسمه تعالی
حاج آقای کاظم نژاد با سلام واحترام ضمن تبریک ، از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت دارم التماس دعا.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.176 seconds.