.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا با وجود کرونا می‌توان به مراکز دندانپزشکی مراجعه کرد؟
همچنین می‌تواند غیرمستقیم، از طریق آلوده کردن ابزار‌های دندانپزشکی و یا سطوح مختلف در کلینیک‌های دندانپزشکی سبب انتقال این ویروس به افراد سالم شود؛ بنابراین کلیه بیماران مراجعه کننده به مراکز دندانپزشکی و کادر درمانی، به دلیل ارتباط رو در رو و قرار گرفتن در معرض بزاق (آب دهان)،...

به گزارش تابناک، قطره‌های حاوی ویروس کرونا هنگام صحبت کردن، عطسه و یا سرفه (عدم استفاده از ماسک یا دستمال هنگام عطسه و سرفه) می‌تواند سبب آلودگی سطوح و اشیای مختلف و افراد سالم شود. پس یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کادر درمانی و یا افرادی که برای درمان به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند) در صورت عدم رعایت بهداشت فردی می‌تواند ویروس را به صورت مستقیم به سایر افراد منتقل کند.

همچنین می‌تواند غیرمستقیم، از طریق آلوده کردن ابزار‌های دندانپزشکی و یا سطوح مختلف در کلینیک‌های دندانپزشکی سبب انتقال این ویروس به افراد سالم شود؛ بنابراین کلیه بیماران مراجعه کننده به مراکز دندانپزشکی و کادر درمانی، به دلیل ارتباط رو در رو و قرار گرفتن در معرض بزاق (آب دهان)، خون و سایر ترشحات بدن افراد آلوده و استفاده از ابزار‌های تیز، در معرض خطر جدی عفونت با ویروس کرونا قرار دارند.

نتیجه گیری

با توجه به انتقال ویروس کرونا از طریق بزاق (آب دهان)، خون و سایر ترشحات بدن افراد آلوده و استفاده از ابزار‌های تیز در دندانپزشکی، بهتر است فقط در موارد اورژانس جهت دریافت خدمات به مراکز دندانپزشکی مراجعه کنید و درمان‌هایی که ضرورتی برای دریافت آن وجود ندارد به زمان‌های دیگری موکول شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.