.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت انجمن مازندرانی های مقیم تهران در پی رحلت آایت الله کریمی
در پی در گذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه پیام تسلیتی توسط انجمن مازندرانی های مقیم تهران صادر شد .
پیام تسلیت انجمن مازندرانی های مقیم تهران در پی رحلت آایت الله کریمی

به گزارش روابط عمومی انجمن مازندرانی های مقیم تهران در پی در گذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه پیام تسلیتی را خطاب به خانواده ان مرحوم و مردم خون گرم استان مازندران و ملت بزرگ ایران منتشر کرد .

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون


درگذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه كه عمر پربركت خود را صرف ترويج معارف ديني و پژوهش و تدريس در حوزه هاي علميه و خدمات ارزشمندي به انقلاب و مردم عرضه داشت، به مردم شريف استان مازندران، حوزه هاي علميه، شاگردان و علاقه مندان، بستگان و به ويژه بيت محترم آن مرحوم تسليت مي گويیم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت مینمایم.

حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی که ازبرجستگان حوزه فقه وفقاهت بوده ودر دوراول مجلس خبرگان ازحوزه ی انتخابیه ی مازندران وهمچنین در دور سوم مجلس خبرگان به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان حضور یافت وعلاوه بر عضویت درجامعه مدرسین وشورای استفتائات ؛ نمایندگی رهبر فقید انقلاب در شورای عالی اقتصاد و ریاست دادگاه انتظامی قضات هم ؛ از جمله ی سوابق درخشان ایشان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران است .

روابط عمومی انجمن مازندرانیهای مقیم تهران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.