.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت استاندار مازندران در پی رحلت آیت الله کریمی
احمد حسین زادگان در پی رحلت آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی از یاران، شاگردان و همراهان حضرت امام خمینی (ره) و یار و همراه مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد. ‎
پیام تسلیت استاندار مازندران در پی رحلت آیت الله کریمی

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

رحلت تالم بار عالم ربانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از مریدان، یاران و شاگردان حضرت امام خمینی (ره) و یار، همراه و مسئول شورای استفتائات مقام معظم رهبری، آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی موجب تاسف فراوان اینجانب و مردم ولایتمدار مازندران گردید.

 آیت الله سید جعفر کریمی که به محضر اساتید و علمای بزرگ دین در بابل، قم و نجف اشرف شرفیاب شده بود؛ عمر پرثمر و گران بهای خود را در راه تحقیق امور دینی، تدریس طلاب، احیای حوزه‌های علمیه‌ و اعتلای اسلام‌ ناب‌ محمدی و خدمات علمی و فرهنگی نظیر جمع آوری، نگارش و چاپ تقریرات و بیانات علمای اعلام و اساتید معظم خود و مبارزات سیاسی و خدمت به پیشبرد امور کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش ها و مسئولیت های مختلف صرف نمود.

بی گمان؛ همراهی، شاگردی و همکاری با حضرت امام خمینی (ره) را باید یکی از درخشان ترین فصل های زندگی پربار زنده یاد آیت الله کریمی بشمارآورد. از واگذاری تحقیق‌ و بازنگری و تصحیح‌ رساله‌ عملیه عربی زبدة‌ الاحکام‌ و رسالة فارسی توضیح‌ المسائل‌ از سوی امام ‌(ره‌) به‌ آیت‌ الله‌ کریمی تا چاپ کتاب‌ البیع‌ و تحقیق و تصحیح کتاب خلل صلات امام‌ (ره‌)، نوشتن پاسخ‌ استفتائات‌ تحت‌ نظارت‌ امام‌ راحل از سال‌ 1347 تا پایان‌ مدت‌ حضور امام (ره) در نجف‌ اشرف تا انتخاب معظم له به عنوان وصی حضرت امام در سال 1356 همراه با تعدادی دیگر از روحانیون اعلام و همراهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تمام سال های اقامت در نجف اشرف، پاسخگویی به استفتائات مقام معظم رهبری از زمان انتخاب معظم له به عنوان رهبر انقلاب تا پایان عمر و عهده دار بودن تنظیم‌ استفتائات‌ رهبری معظم انقلاب در قالب‌ کتاب‌ تنها بخشی از صفحات درخشان عمر پربرکت آن مجاهد و عالم ربانی است.

اینجانب با تاثر فراوان؛ مصیبت درگذشت عالم مجاهد آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی را محضر مقام معظم رهبری، علمای اعلام و روحانیون و طلاب دینی، مردم ولایتمدار مازندران و شهرستان بابل و بیت شریف و سوگوار آن روحانی ربانی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خداوند قادر متعال، برای آن عالم فقید سعید، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان و بیت معظم له صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

امیدوارم خداوند متعال آن روحانی و عالم بزرگ دین را با آقااباعبدالله الحسین (ع) و انبیاء و اولیا دین در آخرت محشور گرداند.

 احمد حسین زادگان

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.