.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امنیتی وانتظامی استانداری مازندران اعلام کرد؛
لزوم داشتن برگه ماموریت اداری برای کارمندان دولت جهت حضور در محل کار شهر مقصد
کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند

شمال نیوز: کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند.

 به گزارش شمال نیوز علی شیرازی مدیرکل امنیتی وانتظامی و رئیس کمیسیون امنیت مقابله با کرونا استان در خصوص اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی عنوان داشت: بواسطه مطالبه جدی مردم فهیم کشور درجهت اعمال محدودیت ها برای کنترل بیماری کرونا و الزام آن دسته از شهروندانی که رعایت هشدارهای بهداشتی را نداشتند از این‌رو " طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا" توسط وزارت محترم کشورتدوین و اجرای آن بنا به دستور استاندار مازندران به تمامی دستگاه‌های متولی ابلاغ گردید.

 او در ادامه گفت: استان مازندران بواسطه تدبیر استاندار از طراحان و پیشگامان اجرای طرح مذکور بود که بنا به تصمیمات ستاد ملی از تداوم اجرای آن جلوگیری گردیده بود بر اساس طرح مذکور اعمال محدودیت تردد در مبادی ورودی استان و جاده های بین شهری ما از ساعت صفر روز جمعه مورخ 98/1/8 آغاز شده وتیم های متشکل از نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، بهداشت و ثبت احوال تنها به کسانی اجازه ورود به استان و هر شهرستان را می دهند که دارای کد ملی، پلاک خودرو وبیمه نامه مختص به استان و شهرستان باشند.

وی اظهار داشت:کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند،همچنین مسافرین خروجی نیز فقط حق تردد از طریق کمربندی ها را دارند واجازه ورود به شهرها را نخواهند داشت که درصورت عدم رعایت مشمول 500 هزارتومان جریمه، توقیف خودرو بمدت یکماه می گردند.

 مدیرکل امنیتی وانتظامی مازندران یادآور شد:اصناف ضروری اعم از نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشیها، قصابی، مرغ وماهی فروشی، داروخانه‌ها و.. اجازه فعالیت دارند و سایر اصناف حق فعالیت نداشته در غیر اینصورت بمدت یکماه پلمپ و جریمه خواهند شد. همچنین ماشین های امدادی، حمل سوخت و مواد غذایی واقلام ضروری اجازه تردد خواهند داشت.

شیرازی خاطرنشان کرد: مردم عزیز به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند ودر صورت مشاهده گران‌فروشی موارد را به فرمانداریها و اداره کل صمت گزارش نمایند تیمی متشکل از بازرسان استاندار تمامی موارد را رصد نموده وبا افراد متخلف برخورد خواهند داشت .

او گفت:مردم عزیز بدانند این بیماری در کل جهان انتشار یافته و برای حفظ جان شهروندان چاره ای جز قطع زنجیره انتقال ویروس نیست و این امر در گرو رعایت همه مردم است واعمال محدودیت ها برای همین امر مهم است بنابراین تشکیل هرنوع مراسم رسمی و غیر رسمی ممنوع است پارک‌ها وتفرجگاهها تعطیل هستند از این‌رو شهروندان سیزده بدر را باید در منزل بمانند سفرهای بین شهری ممنوع و مشمول جریمه است حتی سفرهای درون شهری نیز تا آنجایی که مقدور است نباید صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: ناوگان درون شهری وبیرون شهری با نظارت راهداری و شهرداری‌ها بصورت محدود وبا رعایت پروتکل بهداشتی حق فعالیت دارند و فرودگاه‌ها و راه آهن ما توجیه شدند که تنها شهروندان استان حق ورود به استان رادارند اگرچه بیشتر پروازها و تردد قطارهای ما لغو شده است. ادارات ما با یک سوم کارکنان فعال می باشند البته آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ما تعطیل هستند.فعالیت بانک‌های ما بصورت حداقلی خواهد بود.

مدیرکل امنیتی وانتظامی مازندران توصیه کرد:خواهشمان از مردم شریف استان این است که فریب شایعات را نخورند و به مجاری رسمی اخبار توجه داشته باشند متاسفانه چندین نفر از شهروندان بواسطه اخبار کذب فضای مجازی و به قصد پیشگیری از ابتلا به کرونا الکل مصرف نموده وجان خودشان را از دست دادند البته بنا به دستور استاندار جامعه امنیتی استان فضای مجازی را رصد نموده وبا متخلفین برخورد خواهند کرد کما اینکه در این ارتباط با 21 نفر برخورد شده ودر خصوص گران‌فروشی واحتکار قریب به 1/888/986 عدد ماسک و 136/506لیتر محلول ضد عفونی کننده کشف وبرای 134نفر متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

او در پایان گفت:در اولین روز اجرای این طرح مالکین 91 دستگاه خودرو بدلیل عدم رعایت دستورالعمل جریمه و 23 خودرو توقیف و 80 واحد صنفی متخلف پلمپ گردیدند. اجرای این طرح در فاز اول تا پانزدهم 15 فروردین می باشد.امیدواریم با رعایت وهمکاری مردم فهیم استان هرچه زودتر بساط این ویروس منحوس از استان وکشور ما کنده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.