.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دروازه ورود به بابل بامداد جمعه بسته می‌شود
فرماندار بابل گفت: بر اساس ابلاغ دفتر ریاست جمهوری و تاکید استاندار مازندران ورودی‌های شهر بابل برای افراد غیر ساکن از نخستین ثانیه‌های بامداد روز جمعه (فردا) بسته می‌شود.

شمال نیوز: بابل که به عنوان دروازه ورود کرونا به مازندارن محسوب می شود اولین شهر در استان بوده است که در وضعیت قرمز قرار گرفت و هم اکنون سومین هفته از این وضعیت را پشت سر می گذارد که این روزها با اعمال محدودیت های شدیدتر و نظارت بیشتر درصدد قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا در بابل می باشد.

به گزارش شمال نیوز، قربانعلی ولیزاده بورا پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از ساعت ۲۴ امشب ورودی های شهر بابل بسته می شود و مسافرانی که در شهرهای دیگر حضور دارند بدون ورود به محدوده شهری می توانند از کنار گذرها به محل سکونت خود برگردند.

وی اظهار داشت: تنها خودروهایی مجاز به تردد در محدوده شهرستان بابل هستند که پلاک خودرو ، کارت ملی راننده و یا بیمه نامه خودرو مربوط به شهرستان باشد.

او افزود : کارمندانی که محل کار آنها در بابل است و در شهر دیگری سکونت دارند باید از محل کار خود نامه ماموریت دریافت کنند.

ولیزاده بورا گفت : افرادی که از این مصوبه تخلف کنند علاوه بر توقیف خودرو به مدت 30 روز ، با ۵۰۰ هزار تومان جریمه مواجه می شوند.

رییس ستاد پدافند زیستی بابل افزود : در روزهای اخیر با مشخص شدن بازرس ویژه استاندار در شهرهای مختلف روند نظارت بر تعطیلی بازار شدت گرفته و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.