.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطمینان خاطر مدیرکل فرودگاههای استان به مسافران ؛
پروازهای مازندران با رعایت کامل موازین بهداشتی انجام می شود
شمال نیوز : وطن خواه به صدور و ابلاغ دستورالعمل گندزدایی و استریل هواپیما به شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و افزود: تمامی پروازها قبل و بعد از سوار شدن مسافر ضدعفونی و استریل می شوند.....
پروازهای مازندران با رعایت کامل موازین بهداشتی انجام می شود

شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان گفت : در بهمن ماه سالجاری تعداد 26388 نفر در قالب 275 پرواز از فرودگاه ساری سفرکرده اند که نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد نشان می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران ، مهندس وطن خواه افزود: طی این مدت در فرودگاه رامسر 3624 نفر طی 98 پرواز و در فرودگاه نوشهر نیز 2094 نفر طی 42 پرواز اعزام و پذیرش شده اند.

 

مهندس وطن خواه با اشاره به کاهش پروازها ها در فرودگاههای استان به تبع  شیوع ویروس کرونا افزود: براساس دستورالعمل های صادره توسط مدیرعامل محترم شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، همچنین مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان به ریاست استاندار مازندران ، ضمن اطلاع رسانی و آموزش عوامل خدمات  پروازی وفرودگاهی، اقدامات لازم در جهت ضدعفونی و استریل نمودن اماکن ، ترمینال ها ، تجهیزات و تامین مواد بهداشتی و تجهیزات بهداشتی پرسنلی در راستای مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس در فرودگاههای استان صورت گرفته و کلیه مسافران ورودی و خروجی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان هلال احمر استان با استفاده از دستگاههای ترمواسکنرمودد کنترل قرار می گیرند.

 

مدیرکل فرودگاههای استان به کاهش پروازهای فرودگاههای کشور از جمله مازندران اشاره کرد و افزود: بجهت نزدیکی فرودگاه رامسر به  استان گیلان جهت حفظ سلامتی مردم وکاهش آثاربیماری پروازهای آن فرودگاه تا 24 اسفندماه تعلیق گردید ولی در فرودگاههای نوشهر و ساری تا زمانی که تقاضای سفر باشد در چارچوب مقررات و حفظ سلامت و رعایت موازین بهداشتی با همکاری شرکت های هواپیمایی پروازها ادامه خواهند داشت .

 

وطن خواه به صدور و ابلاغ دستورالعمل گندزدایی و استریل هواپیما به شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و افزود: تمامی پروازها قبل و بعد از سوار شدن مسافر ضدعفونی و استریل می شوند.

 

وی اظهارامیدواری کردهرچه زودتربااهتمام ملی وهمگانی نهضت مبارزه ونابودی ویروس کرونا بایاری خداوندمتعال به سرانجام برسدوپروازهای فرودگاههابه روال عادی برگردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.985 seconds.