.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
24 بیمار مشکوک به کرونا در بابل رو به بهبودی هستند
ئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کروناویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل، رو به بهبودی است، ولی تا زمانی نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز،  سید فرزاد جلالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مورد مشکوک ابتلا به کروناویروس چهارشنبه هفته قبل شناسایی شد، ولی تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس نداشتیم.

وی افزود: حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کروناویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است، ولی تا زمانی نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.

 

جلالی خاطرنشان کرد: مراجعه حضوری افراد سرپایی به بیمارستان رو به افزایش است و روزانه ۴۰ تا ۵۰ بیمار به کلینیک سرپایی مراجعه می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکید کرد: مردم از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند، چرا که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جا‌های پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بوده که مردم از تجمع غیرضروری پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.

 

وی تصریح کرد: مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند، چراکه احتمال شیوع این بیماری از فرد مبتلا به دیگران زیاد است، از مسافرت خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.