.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل فاوا شهرداری ساری :
با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری « کرونا » را شکست می‌دهیم
شمال نیوز : قربانی خاطرنشان کرد: با مختصاتی که امروز زیست‌بوم نوآوری و فناوری ما به‌دست آورده، در آزمایش مبارزه با ویروس کرونا، پیروزمندانه وارد مرحله بلوغ و شکوفایی گام برخواهد داشت....

شمال نیوز: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت : همان‌طور که شاهدیم مردم هم این موضوع را جدی گرفته و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، یاسر قربانی طی گفت‌وگویی با عنوان اینکه کرونا ویروس موجی از نگرانی در جامعه به راه انداخت، اظهار کرد: در صورت آموزش همگانی، می‌توان این ویروس خطرناک را شکست داد، هرچند همان‌طور که شاهدیم مردم هم این موضوع را جدی گرفته و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.


وی بر اهمیت توجه به مسائل بهداشتی و آموزش عمومی در سطح همکاران برای عبور از بحران شیوع این ویروس تأکید کرد و افزود: معاونت‌ها باید تمام تمهیدات لازم برای رعایت نکات پیشگیرانه و همچنین بررسی سلامت کارکنان را در دستور کار قرار دهند.


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات  شهرداری ساری ادامه داد: بدون شک مردم از  تهدیدها  فرصت خواهند ساخت و با همگرایی و  بهره‌مندی از خلاقیت و توان علمی از شیوع ویروس  کرونا، یک فرصت ملی برای مقابله با بحران‌های  اینگونه ایجاد می‌کنند، همان‌طور که طی این چند روز  شاهد بودیم، استارتاپ‌های فعال نیز اعلام آمادگی  کرده و در پویش شکست کرونا شرکت کرده‌اند.


قربانی خاطرنشان کرد: با مختصاتی که امروز زیست‌بوم نوآوری و فناوری ما به‌دست آورده، در آزمایش مبارزه با ویروس کرونا، پیروزمندانه وارد مرحله بلوغ و شکوفایی گام برخواهد داشت، مردم هم با اعتماد به این زیست‌بوم و بازیگران اثرگذارش که جمعی از خلاق‌ترین و فعال‌ترین جوانان و تلاش‌گران کشورمان را تشکیل می‌دهد، شتاب این فرآیند را افزایش می‌دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.