.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم سردار مومنی برای احمد مظفری ؛
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با صدور حکمی احمد مظفری را به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران منصوب نمود .....
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران  منصوب شد

شمال نیوز :  سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با صدور حکمی احمد مظفری را به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران منصوب نمود .

به گزارش شمال نیوز، متن حکم بدین شرح است :

جناب آقای احمد مظفری

سلام علیکم

باستناد بند 5 مصوبات نود و یکمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت یکسال به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران منصوب می شوید .

برگزاری منظم و دقیق جلسات شورا ، ایجاد هماهنگی بین دستگاههای عضو و مرتبط استان و انجام اقدامات موثر در زمینه های مقابله با عرضه ، پیشگیری و درمان معتادان ، پاکسازی نقاط آلوده استان و ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر ، پیگیری اقدامات قضایی و ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود استان، همچنین اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح یاری گران زندگی در اقشار مختلف جامعه در راستای سیاست های کلی نظام و سایر برنامه های ابلاغی از سوی دبیرخانه با رعایت قوانین و انضباط اداری از جمله اموری است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق، کارآمد ، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمائید .

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خظیر و اجرای برنامه ها با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .

اسکندر مومنی

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور

 

« شمال نیوز » این انتصاب شایسته را به برادر گرامی ، احمد مظفری تبریک گفته و موفقیت و سربلندی وی از درگاه الهی خواستار است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صادقی 7 اسفند 1398
تبریک می گم واقعا در حوزه مواد مخدر که اصل بر پیشگیری و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است بهترین فرد استان منصوب شد و به نظر می رسد این بهترین انتصاب در دولت تدبیر و امید در مازندران است و باید به کیاست و هوش سردار مومنی آفرین گفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.