.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
رئیس پلیس تهران بزرگ از ممنوعیت استفاده از قلیان در اماکنی مانند قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و رستورانها تا اطلاع ثانوی خبر داد.
استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در تشریح دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در چند وقت اخیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام مراکز عمده انتظامی مانند اداره گذرنامه، ستاد ترخیص، کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، اظهار کرد: بهداری نیروی انتظامی از یک هفته قبل آماده‌باش است و تمام امکانات لازم نیز در اختیار پلیس قرار گرفته است. 

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از بازداشت 3 نفر خبر داد که اخبار دروغین را درباره ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر می‌کردند و به دنبال ایجاد تشویق در اذهان عمومی بودند. 

 

رحیمی درباره ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها و سایر اماکن مانند رستورانها و کافی‌شاپ‌ها اشاره و تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت استفاده از قلیان خطر ابتلا به ویروس کرونا را به شدت افزایش می‌دهد به همین دلیل هرگونه استفاده از قلیان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت تخطی با اماکن مربوطه برخورد صورت می‌گیرد و این موضوع توسط پلیس اماکن به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است. 

 

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.