.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در میان اخبار کرونا، دلار و طلا دست‌نیافتنی شد
در حالی امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با عبور از سد مقاومتی در مرز ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان ایستاد که فعالان بازار ارز خبر دادند دلار در بازار آزاد با نرخ ۱۵ هزار ۸۰۰ تومان معامله شده و در آستانه ورود به کانال ۱۶ هزار تومان قرار دارد.

برترین‌ها: در حالی امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با عبور از سد مقاومتی در مرز ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان ایستاد که فعالان بازار ارز خبر دادند دلار در بازار آزاد با نرخ ۱۵ هزار ۸۰۰ تومان معامله شده و در آستانه ورود به کانال ۱۶ هزار تومان قرار دارد.

امروز نرخ هر یورو نیز در بازار آزاد با رشدی اندک به ۱۶ هزار و ۵۰ تومان رسید. هر یورو در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.



در میان اخبار کرونا، دلار و طلا دست‌نیافتنی شد



صرافان می‌گویند بازار ارز به دلیل ترس از شیوع کرونا با خلوتی خاصی روبروست و قیمت‌ها در شرایطی افزایش می‌یابد که مشتری چندانی در بازار نیست!

همچنین در حالی روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۶۰۴ هزار و ۸۲۷ تومان رسیده بود که امروز نرخ طلا افزایشی شد و هر گرم طلا در بازار ۶۳۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.025 seconds.