.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رامسر با کمبود اقلام بهداشتی مواجه است
فرماندار رامسر با بیان اینکه مورد مثبتی از ویروس کرونا در شهرستان گزارش نشد، کمبود اقلام بهداشتی را از دغدغه ها بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز،  محمد آزاد پیش ازظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی و توجیهی کنترل ویروس کرونا با تاکید بر توجه به آموزش و ایجاد محدودیت برای کنترل ویروس کرونا اظهار داشت: نگرانی برای شهروندان در حوزه کمبود و عدم وجود اقلام بهداشتی ژل، ماسک و الکل وجود دارد و در این زمینه از دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیگیری لازم به عمل آمد.

فرماندار رامسر افزود: استاندار مازندران در ویدئو کنفرانس دستورات لازم را صادر کرد و این اقلام تا ۴۸ ساعت آینده در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: برای کنترل ویروس کرونا اقدامات در حوزه اجرایی و اجتماعی با استفاده از همه ظرفیت‌ها انجام شود.

آزاد تصریح کرد: بیان آمار و ارقام ویروس کرونا طبق هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان انجام شود تا نسبت به ایجاد آرامش در جامعه کمک بزرگی کنیم.

وی گفت: هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در رامسر وجود ندارد و پزشکان در حالت آماده باش هستند که از ایثار پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.