.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۹ درصد پرونده های معوق در دادگستری مازندران تعیین تکلیف شد
رئیس کل دادگستری مازدران گفت: بیش از ۳۹ درصد پرونده های معوق موجود در محاکم قضایی استان طی ۴۵ روز تعیین تکلیف شد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام صادق اکبری از افزایش ۳۹ درصدی مختومه شدن پرونده‌های معوق در محاکم قضائی استان بعد از صدور دستورالعمل کاهش پرونده‌های معوق و مسن خبر داد و گفت: جلسات رسیدگی به این پرونده‌ها در استان مازندران به صورت مستمر تشکیل و از ۱۰۳ هزار و۱۳۶ پرونده ۲۵ هزار و۵۱۹ فقره پرونده قضائی طی یک ماه نیم اخیر مختومه شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بابیان اینکه رسیدگی جهادی به پرونده‌ها در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار گرفت خاطرنشان کرد: البته ما ازتلاش همکاران قضائی واداری در بهبود رسیدگی به پرونده‌ها قدردانی می‌کنیم اما تارسیدن به وضع مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم که امیدواریم با همکاری کارکنان به این هدف مهم دست یابیم.

وی افزود: با توجه به تمهیدات مدیریتی و همکاری همه جانبه کارمندان دستگاه قضائی استان، خوشبختانه شاهد افزایش ۳۹ درصدی مختومه شدن این قبیل پرونده‌ها بوده ایم.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: قبل از صدور دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌ها تعداد ۱۰۳ هزار و ۱۳۶ فقره پرونده مسن وجود داشته که با افزایش ۳۹ درصدی مختومه شدن پرونده‌های معوق امید است با تلاش همه همکاران در تمام حوزه‌های قضائی به کمترین رقم برسد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.