.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه های کرنایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،
ممنوعیت تجمعات در مازندران ؛ از جشن های پیروزی منتخبان مجلس تا جمعه بازار جویبار
شمال نیوز : موسوی گفت : تصمیماتی مختلفی اتخاذ و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و همه هدف این است که با کم کردن ارتباط بین افراد، انتقال ویروس را کم کنیم.....
ممنوعیت تجمعات در مازندران ؛ از جشن های پیروزی منتخبان مجلس تا جمعه بازار جویبار

شمال نیوز: سید عباس موسوی دوشنبه شب در گفتگوی خبری شبکه طبرستان با موضوع کرونا با اظهار اینکه بعد از اینکه آزمایش مثبت کرونا را در کشور داشتیم، ستادهایی برای مقابله با مهار و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استانداری تشکیل شده است، افزود: تصمیماتی مختلفی اتخاذ و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و همه هدف این است که با کم کردن ارتباط بین افراد، انتقال ویروس را کم کنیم.

وی با اظهار اینکه میزان و مرگ و میر براثر ویروس کرونا پایین است ولی احتمال شیوع آن بالا است، افزود: باید تلاش کنیم تا هرگونه تجمع را موقتاً کنیم و هدف از تعطیلی‌های اعمال شده مانند تعطیلی مدارس افزایش دید و بازدید و سفر نیست بلکه توصیه می‌شود مردم از این فرصت برای ماندن در منزل بهره گیرند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ۶۱ نفر به بیماری ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۲ نفر فوت کرده‌اند، افزود: در مازندران شاهد مرگ یک مسافر تهرانی براثر ابتلاء به این ویروس بودیم و شمار افراد مشکوک به ویروس کرونا بالا نیست.

موسوی با اشاره به تعطیلی جمعه بازار جویبار و برخی بازارها گفت: هدف این است که جلوی انتشار این ویروس را بگیریم و بسیاری از برنامه‌ها و مراسم‌ها نظیر جشن‌های برخی منتخبان مجلس یازدهم نیز به دلیل پیشگیری از سرایت ویروس و حفظ سلامت مردم متوقف شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.