.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آجیلی که لاغرتان می‌کند
یک مخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: آجیل‌ها خوراکی‌های مفید و مغذی در مهمانی‌ها هستند که کمتر کسی می‌تواند از خوردن آن‌ها صرف نظر کند.

به گزارش شمال نیوز،  نرگس جوزدانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره خواص فندق اظهار کرد: یکی از مغزهای خوراکی فندق است که طبع گرم و خشک دارد.فندق در صنعت شیرینی سازی کاربرد فراوانی دارد و در تهیه شکلات، شیرینی و همچنین شکلات صبحانه استفاده می شود.

 

جوزدانی با اشاره به املاح مفید درون فندق گفت: این مغز خوراکی مانند آجیل‌های دیگر سرشار از ویتامین‌های از جمله A,B,C,E، فیبر و چربی مفید است.

 

کاهش کلسترول بد خون

 

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی بیان کرد: فندق در کاهش کلسترول بد خون بسیار مفید است، همچنین ۳۰ گرم از این مغز در افراد دیابتی نوع ۲ باعث مقاومت بدن آن‌ها در برابر انسولین می‌شود.

پاکسازی  ‌گوارش و کمک به کاهش وزن

 

او در ادامه افزود: فیبر در فندق در بهبود یبوست و همچنین پاکسازی سیستم گوارش موثر است. طبق تحقیقات انجام شده  مغزهای خوراکی به دلیل وجود مواد مغذی و چربی مفید باعث کاهش وزن می‌شوند.

 

کاهش بیماری‌های قلبی‌-عروقی

 

او با اشاره به ویتامین‌های درون فندق اظهار کرد: فندق به دلیل وجود ویتامین E مانند یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می‌کند به همین علت در درمان کبد چرب، کاهش بیماری‌های قلبی_عروقی و حفاظت از بدن ما در برابر رادیکال‌های آزاد و سرطان بسیار موثر است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.