.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : انتخابات بی طرفانه و قانونمند وظیفه مجریان است
استاندار مازندران، انتخابات بی طرفانه، سالم و قانونمند را وظیفه اصلی مجریان انتخابات دانست.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان در همایش فرمانداران استان با اشاره به اینکه استفاده از حق تعیین سرنوشت نشانگر آن است که تأمین صلح، آسایش و ثبات در کشور با مشارکت آحاد ملت حاصل می‌شود، افزود: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خویش حق همگانی است.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز امید در جامعه دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب با هجمه‌های بی امان خود در تلاشند تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت، دلسردی را در جامعه رقم بزنند و به انسجام ملی لطمه وارد کنند.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه تقویت کارآمدی نظام و دولت وظیفه‌ای همگانی است و نباید برخلاف آن رفتار کنیم، اظهار داشت: باید در فضای انتخابات به سمت انسجام ملی و ثبات سیاسی برویم.

استاندار برگزاری انتخابات بی‌طرفانه، سالم و قانونمند را وظیفه اصلی مجریان انتخابات دانست و تاکید کرد: باید با رعایت مر قانون، فضا را به سمت مشارکت حداکثری ببریم.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران؛ اجرای قانون را مبنای کار در تمامی مراحل انتخابات قرار دهند، خاطرنشان ساخت: از ظرفیت بازرسی برای نظارت بر رفتارهای انتخاباتی در همه مراحل بهره گیری شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.