.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست نامزدهای این شورا را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، شکرالله رضازاده صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به احصا و تهیه لیست نامزدهای شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و ارزیابی از سوی یک تیم نظرسنجی لیست نهایی تهیه شده است.

وی افزود: هر گروه سیاسی برای اینکه روند را به پیش برد یک سری نظرسنجی‌ها را در اختیار دارد و اکنون هر سه روز یک نظرسنجی توسط شورای نیروهای انقلاب انجام می‌شود.

رضازاده یادآور شد: تجربه انتخاباتی و کار تیم‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که نظرسنجی‌ها دقیق خواهد بود و در چهار دوره اخیر، خروجی‌ها مطابق با ارزیابی‌های نظرسنجی‌ها بوده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: تشکیل شورای شهرستان، حوزه، احصا و جمع بندی شورای حوزه، ارسال به شورای مرکزی و نهایی شدن نامزدها ازجمله فرایندهای صورت گرفته برای معرفی نامزدها و تهیه لیست انتخاباتی بوده است.

رضازاده با اشاره به اینکه لیست‌هایی که تاکنون با عنوان شورای ائتلاف صادرشده، صحت ندارد زیرا این شورا سخنگو ندارد و دبیر شورا اعلام موضع و نظر خواهد کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی مازندران یادآور شد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، در حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد، سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد، در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت اسحاق صلاحی، در حوزه انتخابیه قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی و سوادکوه کمال علی پور و کیوان مرادیان در لیست شورا قرار گرفتند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود پس از بررسی و نظرخواهی، منصورعلی زارعی و عبدالرضا بابایی، در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، غلامرضا شریعتی و در حوزه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، در حوزه بابلسر و فریدونکنارعلی اصغر باقرزاده و در حوزه آمل نیز فردی معرفی شده است.

رضازاده یادآور شد: در حوزه انتخابیه بابل، حسن حسن نتایج و مهدی سعادتی در لیست شورای ائتلاف قرار گرفته‌اند.

وی از مردم خواست تا لیست شورای نیروهای ائتلاف را مدنظر قرار دهند، گفت: این شورا یک لیست بیشتر ندارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.155 seconds.