.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رعایت اخلاق انتخاباتی سرلوحه کار نامزد‌ها قرار گیرد
فرماندار شهرستان بابلسر در جمع کاندیدا‌های حوزه انتخابیه، گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی سرلوحه کار نامزد‌ها قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز،  اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در جمع کاندیدا‌های حوزه انتخابیه با بیان اینکه محور اصلی انتخابات، مردم هستند و حضور پر شور آنان موجب تضمین نظام خواهد شد، گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی بحثی دیگر است و توصیه می‌کنم از تخریب یکدیگر با هدف جذب آراء مردمی بپرهیزید چرا که مردم کاملا هوشیارانه و آگاهانه در جهت شناخت نامزد‌ها گام برمی‌دارند. ‎

 

او افزود: همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲۳۸ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار مستقر می‌شود.

 

حسن زاده گفت: از این تعداد صندوق اخذ رای، ۱۶۹ صندوق متعلق به شهرستان بابلسر و ۶۹ صندوق متعلق به شهرستان فریدونکنار است.

 

او افزود: از این تعداد صندوق اخذ رای، یک صندوق سیار در بابلسر، یک صندوق سیار در فریدونکنار و بقیه صندوق ثابت می‌باشد که آرای مردم در این دو شهرستان را در روز دوم اسفندماه جاری جمع آوری می‌کند.

 

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: همچنین حدود ۵ هزار نفر، برگزاری انتخابات در سر صندوق‌های اخذ رای را بر عهده دارند که این افراد بدون جانبداری از نامزد خاصی وظیفه خود را انجام خواهند داد.

 

رییس حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ضمن تاکید بر شور انتخابی افزود: آنچه که اهمیت دارد این است که همه ما در چارچوب قانون رفتار کنیم و خود را ملزم به رعایت قانون بدانیم.

 

او گفت: امنیت انتخابات، سلامت و مشارکت حداکثری سه مولفه اساسی در برگزاری انتخابات است که با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها میسر خواهد شد.

 

حسن زاده ضمن تاکید بر امانت داری در برگزاری انتخابات افزود: ماحصل این انتخابات اراده و خواست مردم است که همه نامز‌ها و نهاد‌ها باید آن را بپذیرند.

 

محمد مهدی نصیری فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز در این جلسه از نامزد‌های انتخاباتی خواست از بیان مسائل تفرقه انگیزانه خودداری کنند و در محور انسجام و وحدت گام بردارند.

 

او افزود: لازم است نامزد‌ها وعده‌هایی برای مردم ارائه دهند که در چارچوب وظایف نمایندگی باشد.

 

در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ۹ نامزد انتخاباتی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و این دو شهرستان دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی هستند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.267 seconds.